מיתון? שווקים קורסים? מדינות פושטות את הרגל? אירועים אלה אולי מתרחשים בכפר הגלובלי אבל לא אצלנו, שכן בשלושת ימי המבצע המיוחדים שערכה צ'מפיון מוטורס נמכרו כ-1,800 מכוניות. המותג המוביל במכירות הוא פולקסווגן עם 917 הזמנות, אחריו סקודה (701 הזמנות), אודי (96) וסיאט (50 הזמנות). גם 'אוטו דיל' (חברת טרייד-אין) השתתפה במרתון המכירות של צ'מפיון. שם מדווחים על כ-30 עסקאות שבוצעו במתכונת של 'שלם וסע' עבור דגמי אודי חדשים, ועל עוד כ-70 עסקאות לדגמים משומשים."הציבור בישראל המעוניין לרכוש רכב חדש הבין כי דווקא בתקופה הנוכחית קיימות בענף הזדמנויות אטרקטיביות שהופכות את הרכישה לכדאית הרבה יותר". אמר אבי צור, מנכ"ל צ'מפיון מוטורס. שהוסיף, "אין ספק כי השילוב בין מבחר דגמים, מגוון הטבות ייחודיות שהענקנו במעמד הרכישה ושיתוף מוצלח עם חברת 'אוטו דיל', סייעו להצלחת המהלך".

מצ'מפיון נמסר כי בשל הביקוש הוחלט להאריך את מרתון המכירות ביום נוסף, כך שזה צפוי להסתיים היום (2 בנובמבר).
מבצעי סוף עונה בסוכניות הרכב: זה הזמן לשופינג

לקבלת כל המידע על אודי, לחץ כאן.
לקבלת כל המידע על סיאט, לחץ כאן.
לקבלת כל המידע על סקודה, לחץ כאן.
לקבלת כל המידע על פולקסווגן, לחץ כאן.