בתערוכת פרנקפורט 2003 הציגה אודי מכונית קונספט בשם לה-מאן קוואטרו. השם נבחר לטענת אודי משום שהמכונית שאבה מרכיבים טכנולוגיים ועיצוביים היישר מדגם ה-R8 אשר עזר לאודי לנצח 3 פעמים ברציפות את מירוץ 24 השעות של לה-מאן (2000-2002). דגם הקונספט התבסס על שלדת האלומיניום והונע באמצעות מנוע V10 5.0 ל' עם שני מגדשי טורבו ו-610 כ^ס, אשר הניעו את כל ארבעת הגלגלים. כעת הוא מיועד לייצור סדרתי, אך כנראה בתצורת מנוע מעט שונה. למהנדסי הפרוייקט ניתנה האפשרות להשתמש במגוון המנועים הגדולים של אודי, ושמועות מספרות כי מנוע ה-W12 6.0 ל' בעל ה-444 כ^ס הוא הפייבוריט של בעלי החברה, כמו גם מנוע ה-V8 4.2 ל' החדש שיניע את ה-RS4 (לו 414 כ^ס). הסיבה לירידה בכוח ממכונית התצוגה, היא חוסר הרצון של אודי להתחרות עם מכונית העל מבית – למבורגיני גאייארדו, עליה התבסס דגם התצוגה. לכן תמוצב גרסת הייצור של הלה-מאן אל מול ה-911 של פורשה ודגמי הכניסה של פרארי, הזולים וה^עממיים^ יותר. נכון לרגע זה לא הוכרז על מחירים או כמויות ייצור, אך לפי הדיווח של מגזין הרכב הבריטי ^אוטוקאר^, מייעדים אנשי אודי את תג המחיר להיות קרוב לזה של ה-911 ומתכוונים לבנות כ-3000-5000 מכוניות בשנה. לטענת המגזין עיצוב המכונית כמעט והושלם, והיא קרובה לחשיפה רשמית. הגרסה הראשונה שתיוצר תהיה בתצורת קופה, אך בהתאם לדרישה כנראה שתוצע גם גרסה פתוחה. אודי טוענת שלא תקים קבוצת מירוצים למכונית הספורט החדשה, אך החברה לא הסתירה כי תשמח לראות גורמים פרטיים מתחרים עימה בקטגוריה הסדרתית בלה-מאן. מועד ההשקה הרשמי המשוער הוא לקראת סוף 2006 והמסירה ללקוחות תתחיל לקראת 2007.