מתיחת הפנים של מאזדה 3, שהוצגה ביולי 2016, הגיעה לישראל. חברת דלק מוטורס, יבואנית המותג, הודיעה על תחילת שיווק הדגם, שעבר רענון קוסמטי קל ויוסיף להימכר בגרסאות האצ'בק (חמש דלתות) וסדאן (ארבע דלתות). גם המחירים לא השתנו - החל מ-132 אלף שקל - אך כל הגרסאות יציעו כעת יותר אבזור.
החידוש החשוב נמצא במפרט הבטיחות, שם נוספה מערכת בלימת חירום אוטונומית משודרגת (עד 80 קמ"ש במקום 30), כמו גם תאורת לד קדמית מלאה המתכווננת לפי כיוון הנסיעה, התרעת סטייה מנתיב ובשתי רמות האבזור הבכירות - גם סיוע אקטיבי בשמירה על הנתיב.
מאזדה 3 המחודשת בישראל: מ-132 אלף שקל
צילום: מנהל
ה-3 המחודשת זוכה גם למערכת ה-G-Vectoring של מאזדה (GVC בקיצור), שנעזרת בחיישני בקרת היציבות כדי להפחית את עומסי כוחות הצד בפניות על הנוסעים, ובכך להציע נסיעה נעימה ונוחה יותר.
אבזור המותרות יכלול מראה מרכזית נגד סינוור, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני אורות וגשם, מראות צד מתקפלות חשמלית, מערכת מולטימדיה עם שני חיבורי USB, חיבור AUX וקישור בלוטות', הצגת מסרונים (SMS) בעברית על הצג (אך הקראתם ופקודות קוליות עדיין רק באנגלית), מצלמת נסיעה לאחור ותצוגה עילית צבעונית (למעט ברמת גימור "ספורט").
מאזדה 3 המחודשת בישראל: מ-132 אלף שקל
צילום: מנהל
ה-3 מוצעת בגרסת 1.5 ליטר עם 120 כ"ס בעיקר לציי רכב (רמת גימור קומפורט בלבד), ועם מנוע ה-2.0 ליטר 165 כ"ס שהפך אשתקד לגרסה העיקרית. זה מוצע בשלוש רמות גימור - ספורט, קומפורט ופרימיום, כאשר הגרסה הבכירה מוסיפה חלון גג ומושבי עור לבנים (עם דיפון לבן) או שחורים (עם דיפון בצבע בורדו), מושב נהג חשמלי וכניסה ללא מפתח.
מאזדה 3 המחודשת בישראל: מ-132 אלף שקל
צילום: מנהל
מחירי ה-3 לא השתנו, ומתחילים מ-132 אלף שקל לגרסאות הבסיס (1.5 קומפורט ו-2.0 ליטר ספורט). דגמי הקומפורט ופרימיום 2.0 ליטר עולים 135 אלף ו-143 אלף שקל בהתאמה.