חברת דלק מוטורס, יבואנית מאזדה, מודיעה על קריאה לתיקון ל-437 כלי רכב מדגמי ה-6 וה-CX-5, זאת כחלק מקמפיין עולמי עליו הכריזה היצרנית. מהודעת היבואנית עולה כי קיים חשש לכשל שיווצר במנגנון נדנדי היניקה במנוע, זאת כתוצאה מתקלה במחשב ניהול המנוע.

בקריאה לתיקון מעורבות 261 יחידות מדגם מאזדה 6 שיוצרו בין ספטמבר 2018 למרץ 2019, וגם 176 יחידות מדגם מאזדה CX-5 שיוצרו בין מרץ 2018 לאפריל 2019.

במסגרת הקריאה לתיקון, יבוצע עדכון לתוכנת מחשב המנוע. מהיבואנית נמסר כי הטיפול הנדרש יארוך כשעה, וכי לקוחות המגיעים לתיקון במוסך מתבקשים לתאם את הביקור מראש, כדי לצמצם את זמן ההמתנה.

437 מאזדה 6 ומאזדה CX-5 - לתיקון בישראל


בהתאם לתקנות הרכב בישראל, בעלי מכוניות שרכבם נכלל בקריאה לתיקון, יקבלו הודעה לביתם. זאת, לאחר שמשרד התחבורה יצליב את מספרי השלדה המעורבים בקריאה לתיקון, אותם יקבל מידי היבואנית, עם רישום הבעלות העדכני במחשבי משרד הרישוי. חשוב לשים לב כי חובה לבצע את התיקון בתוך שישה חודשים מקבלת המכתב וכי לאחר מועד זה רישיון הרכב לא יחודש, לא ניתן יהיה לבצע את מבחן הכשירות השנתי ("טסט") או להעביר בעלות.

437 מאזדה 6 ומאזדה CX-5 - לתיקון בישראל


כל בדיקה, תיקון או החלפת חלקים הכלולים בקריאה לתיקון, מבוצעים ללא כל תשלום מצד בעל הרכב. בעלי מכוניות מדגמי ה-6 ו-CX-5 מהשנתונים המדוברים, שמעוניינים לבדוק אם רכבם נכלל בקריאה לתיקון, יכולים לעשות זאת באמצעות מוקד השירות של דלק מוטורס בטלפון שמספרו 08-9139995, או באתר החברה.