BYD אטו 3 2025

BYD אטו 3 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    BYD Atto 3 הושק ב-2021 והחל להימכר ב-2022 בישראל. דגם זה הפך לרכב הנמכר ביותר בישראל ולהצלחה אדירה.

     

    בנובמבר 2024 החל שיווקו בישראל של Atto 3 לאחר שזה עבר מתיחת פנים קלה בתחילת השנה. במסדרת מתיחת הפנים נעשו שינויים קטנים במרכיבי העיצוב ומפרט האבזור שופר.

    בחוץ הושחרו חלקים אחדים כמו הקורה האחורית ומסגרות השמשות, והכיתוב 'Build Your Dream' הורד מהדלת האחורית.

    נוספה גם אפשרות להתקנת וו גרירה.

    בתא הנוסעים נעשו שינויים בפריטי גימור ובגוונים.

    במפרט הבטיחות נוספה התרעת עייפות נהג, ובאבזור כעת גם חיישן גשם, מצלמת דרך, אוורור במושבים הקדמיים.

     

    בנוסף, הספק הטעינה המהירה עלה מ-88 קילוואט ל-110 קילוואט. אין שינויים בממדים של הרכב – בסיס גלגלים של 272 ס"מ, האורך 456 ס"מ – וגם לא במפרט הטכני: ההספק 204 כ"ס ו-31.6 קג"מ; הביצועים 7.3 שניות ל-100 ועד ל-160 קמ"ש; לסוללה 60.4 קוט"ש והטווח הוא עד 420 ק"מ.

  • עיצוב ונוכחות

    ל-BYD Atto 3 עיצוב נאה אך סולידי. מאחור הוא מזכיר מדי כמה דגמים אחרים.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג מרשימה, מקורית ומיוחדת. על כך מוסיף Atto 3 שילובי צבעים נעימים, חומרים רכים לרוב, תאורת אווירה נאה, מסך מולטימדיה ענק ושפע גאדג'טים וגימיקים. בצד השלילי, הנדסת אנוש טעונה שיפור, ישנו עומס תפריטים במערכת המולטימדיה, ומושב נהג לא מוצלח. המרחב מלפנים נאות, ונדיב מאוד לשני נוסעים בשורה השניה. תא המטען בעל נפח נאה ומבנה שימושי.

  • מנוע וביצועים

    הביצועים טובים, במיוחד במצב ספורט המאפשר הספק רגעי מירבי של עד 220 כ"ס. במצב הרגיל ההספק נמוך במעט (192 כ"ס), אך הביצועים נותרים טובים ותגובות המערכת נעימות יותר בנהיגה יום-יומית.
  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    electric.svg

    במבחן דרכים שהיה פחות מאומץ מהרגיל טווח הנסיעה שהתקבל עמד על 295 ק"מ (4.9 ק"מ לקוט"ש) – נמוך משמעותית מנתון היצרנית. בנהיגה מתונה ורגועה הגענו לכ-345 ק"מ (5.7 ק"מ לקוט"ש).

    • טווח נסיעה חשמלי WLTP
      420 ק"מ
    • קיבולת סוללה
      קיבולת סוללה
      ככל היא גדולה יותר, היא תאפשר נסיעה ארוכה יותר. שווה ערך לנפח מכל דלק, במכוניות עם מנועי בעירה פנימית
      60.5 קוט"ש
    • הספק טעינה מהירה DC
      הספק טעינה מהירה DC
      הטעינה המרבית שהרכב יכול לקבל, לפי נתוני יצרן. רכב שיכול לקבל 50 קילוואט, יוגבל גם במטען חזק יותר
      110 קילוואט
    • זמן טעינה מהירה DC
      זמן טעינה מהירה DC
      יש מטען שמסוגל לספק 50 קילוואט ויש כאלה שמסוגלים לספק 350 קילוואט. יצרנים מודדים את זמן הטעינה במטען הכי חזק שהם יכולים, כך שמשך הטעינה יכול להשתנות בין מטען ומטען
      00:35 שעות
  • נוחות והתנהגות

    כיול המתלים רך מאוד – זה מוביל לספיגה טובה של שיבושים, אך גם לתנודות רבות וקושי בריסון המרכב. התוצאה היא נוחות טובה לרוב, אך גם רכב המתקשה לספק תחושה נינוחה באמת, בעיקר בכבישים גליים. בידוד הרעשים לא מוצלח – יש יותר מדי רעשי רוח וכביש. התנהגות הכביש היא הצד הפחות מוצלח – האחיזה טובה אך זוויות הגלגול גדולות, המרכב לא מרוסן וההגה קל מדי.
  • תמורה למחיר

    התמורה למחיר טובה בזכות שילוב בין ביצועים נאים ורשימת אבזור ארוכה - אך הטווח המאכזב בפועל פוגע באטרקטיביות.
  • גרסאות ורמות גימור

    ברמת האבזור 'קומפורט' תאורת לד, חישוקי "18, גג זכוכית, מצלמות היקפיות, מפתח חכם, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, צג "12.8, ריפוד דמוי עור ועוד. ברמת האבזור 'דיזיין' גם תפעול חשמלי לדלת האחורית וצג "15.6.
  • בטיחות

    ארגון יורו NCAP בדק את BYD Atto 3 בשנת 2022 והעניק לו דירוג של 5 כוכבים עם ציון של 91% בהגנה על מבוגרים, 89% בהגנה על ילדים ו-69% בהגנה על הולכי רגל. במפרט הבטיחות בלימה אוטונומית גם לאחור, תיקון סטייה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים והתרעה על עייפות נהג.

  • מה חדש בדגם

    אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2025.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    BYD Atto 3 מרשים מבחוץ ומבפנים, בינוני בתחומי הנסיעה והנהיגה.

BYD אטו 3 שאלות ותשובות

BYD אטו 3 FL זמין בשתי רמות גימור: Comfort במחיר 171,500 שקל ורמת גימור Design במחיר של 179,000 שקל.
רמת גימור Design יקרה ב-7,490 שקל, ומציעה מסך גדול יותר ("15.6 במקום "12.8), הגה מחומם, דלת תא מטען חשמלית, מושבים מחוממים וכבלי הפעלה לאביזרים חשמליים חיצוניים
כן, הרכב זמין למימון ולליסינג דרך סוכנויות מורשות. בדרך כלל נדרש מקדמה של 20-25% מהמחיר. יש לפנות לסוכנות מורשית לפרטים.
הרכב נמכר דרך רשת סוכנויות מורשות של BYD בישראל. יש לפנות לסוכנות, לבחור רמת גימור ולבצע הזמנה. זמן האספקה משתנה לפי הזמינות.
לפי נתוני החברה, חיסכון שנתי בעלויות דלק וטיפולים של 3,118 שקל (בנסועה של 5,000 ק"מ בשנה) ועד 17,295 שקל (בנסועה של 35,000 ק"מ בשנה).
ארגון יורו NCAP בדק את BYD אטו 3 בשנת 2022 והעניק לו דירוג של 5 כוכבים עם ציון של 91% בהגנה על מבוגרים, 89% בהגנה על ילדים ו-69% בהגנה על הולכי רגל.
7 כריות אוויר, בלימה אוטונומית גם לאחור, תיקון סטייה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור "שטחים מתים" והתרעה על עייפות נהג.
כן, הרכב כולל התקני ISOFIX ומערכות בטיחות אקטיביות שונות לשמירה על כל נוסעי הרכב.
סוללת Blade Battery של BYD עברה בדיקות קיצון ונחשבת לאחת הבטוחות בעולם. הסוללה עמידה בפני פגיעות.
הטווח המובטח על ידי היצרן (תקן WLTP) הוא 420 ק"מ. הטוח הראלי נמוך יותר ובקיץ יהיה לרוב בין 350-380 ק"מ, ובחורף בין 300-340 ק"מ. זהו טווח נסיעה ריאלי סביר בהחלט לרוב הצרכים היומיומיים והמשפחתיים בישראל.
צריכת החשמל הרשמית היא 16 קילוואט שעה לכל 100 ק"מ בנסיעה משולבת. הצריכה הראלי תהיה סביבות 17.5 קילוואט שעה לכל 100 ק"מ.
בהתבסס על מחיר חשמל ביתי (60.5 שקל לקילוואט ), עלות נסיעה של 100 ק"מ היא כ-9.68 שקל (לעומת כ-53 שקל ברכב בנזין).
שימוש במצב Eco, נהיגה חלקה ללא האצות ובלימות חזקות, שמירה על מהירות קבועה, הימנעות משימוש מופרז במזגן ובחימום, הפחתת משקל ע"י הוצאת ציוד מיותר מתא המטען
מנוע חשמלי סינכרוני עם מגנטים קבועים (Permanent Magnet Synchronous Motor) בהספק של 204 כ"ס ומומנט של 31.6 קג"מ, הנעה קדמית.
תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 7.3 שניות, מהירות מקסימלית 160 קמ"ש. הביצועים מתאימים לנהיגה עירונית וכבישים מהירים.
הרכב מציע נהיגה חלקה ושקטה אופיינית לרכבים חשמליים. המומנט הגבוה מספק תגובה מיידית והתנהגות יציבה על הכביש.
שלושה מצבי נהיגה: Eco (חיסכון), Normal (רגיל) ו- Sport (ספורטיבי). כל מצב משנה את תגובת המנוע ואת צריכת האנרגיה.
הנסיעה נעימה בזכות מתלים בכיול רך. עם זאת, רצף שיבושים גורם לרכב לקפץ יותר מהרצוי ועל כביש גלי הריסון שלו לא מצטיין עם יותר מדי תנודות גוף. בידוד הרעשים לא מוצלח – יש יותר מדי רעשי רוח וכביש.
אטו 3 יכול לקבל טעינה מהירה (DC) של עד 100 קילוואט (kW). זמן טעינה מ-30% ל-80% הוא כ-28 דקות. מהירות טעינה זו נחשבת סבירה לקטגוריה ולמחיר הרכב. טעינה איטית בעמדה של 11 קילוואט תתבצע ב-5.5 שעות לטעינה מלאה.
מהירות הטעינה תלויה בתשתית החשמל הביתית שלכם ובעמדת הטעינה שתבחרו להתקין. מהירות טעינה של 7 קילוואט (kW) חד פאזי תיקח כ-8 עד 9.6 שעות לטעינה מלאה. בעמדה של 11 קילוואט טעינה מלאה תתבצע ב-5.5 שעות
בכל תחנות הטעינה הציבוריות עם מחבר CCS2 סטנדרטי שהוא הנפוץ ביותר בישראל, ועמדות טעינה ביתית.
פרושה Vehicle to Load - אפשרות להשתמש בסוללת הרכב כמקור חשמל למכשירים חיצוניים (מחשב נייד, מקרר וכו׳). דורש כבל מיוחד.
עלות התקנת מטען ביתי נעה בין 3,000-8,000 שקל בהתאם לסוג המטען והמרחק מלוח החשמל ומורכבות ההתקנה.
אורך: 4,455 מ"מ, רוחב: 1,875 מ"מ, גובה: 1,615 מ"מ, בסיס גלגלים: 2,720 מ"מ. גודל דומה לרכבי SUV קומפקטיים.
440 ליטר בתצורה רגילה, 1,338 ליטר עם מושבים אחוריים מקופלים. נפח מכובד לרכב בגודל זה.
5 נוסעים - שני מושבים מלפנים ושלושה מאחור. המושבים האחוריים מתקפלים ביחס 40:60 להגדלת שטח המטען.
משקל עצמי כולל נהג: 1,750 ק"ג. משקל גבוה יחסית בשל הסוללה, אבל מתאים לרכב חשמלי בגודל זה.
סביבת הנהג מרשימה, מקורית ומיוחדת אם כי גם מצועצעת. על כך מוסיף אטו 3 שילובי צבעים נעימים, חומרים רכים לרוב, תאורת אווירה נאה, שפע גאדג'טים וגימיקים, ומסך מולטימדיה גדול ("12.8 או "15.6) שגם מסתובב על צירו.
מושב הנהג אינו נוח במיוחד ותנוחת הנהיגה מעט נמוכה. המושבים הקדמיים מציעים תפעול חשמלי וגם אפשרות אוורור (חימום ברמת הגימור הגבוהה). מאחור מושבים נוחים והמון מקום.
חומרים איכותיים עם גימורי עור טבעוני, פלסטיק רך למגע, והמון פרטים מיוחדים. התחושה מאוד נעימה ומיוחדת.
כן, גג פנורמי קבוע גדול עם ווילון גלילה חשמלי.
ברמת אבזור 'קומפורט' צג "12.8, וברמת אבזור 'דיזיין' וצג "15.6. בשני המקרים הצג מאפשר סיבוב לתצורה אופקית או אנכית.
יש ממשקים אלחוטיים לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי,, אפליקצית BYD, סייען קולי, ועדכוני OTA מהאוויר.
מערכת שמע בעלת 8 רמקולים באיכות טובה.
טעינה אלחוטית של 15W לסמארטפונים תומכים. ממוקמת באזור הקונסולה המרכזית, נוחה לשימוש.
אפליקציה לשליטה מרחוק: הפעלת מזגן מרחוק, מציאת הרכב בחניה, בדיקת מצב סוללה, נעילה/פתיחה ועוד.
אטו 3 שייך לקטגוריית נמוכה יותר ולא מתחרה ישירות במודל Y. ממדיו קטנים יותר והוא יתאים יותר לתמרון עירוני. הוא גם זול יותר. מודל Y מרווח, מאובזר, חזק יותר ובעל טווח גדול יותר.
אטו 3 מציע טכנולוגיה דומה במחיר נמוך יותר, אבל הדגמים הקוריאניים מציעים אמינות מוכחת יותר ורשת שירות נרחבת יותר.
מתאים למשפחות קטנות, נהגים המחפשים רכב חשמלי עם יחס מחיר-ביצועים טוב, וכאלה שרוצים טכנולוגיה מתקדמת במחיר סביר.
מותג חדש בישראל, רשת שירות מוגבלת יחסית, איכות בנייה שעדיין מוכיחה את עצמה לטווח ארוך, טעינה איטית יחסית.
אחריות של 6 שנים או 160 אלף ק"מ (הראשון מביניהם)
ברשת מוסכים מורשים של BYD בישראל. רשת בהתרחבות עם מרכזי שירות בערים הגדולות.
עלויות תחזוקה נמוכות מרכב בנזין - אין החלפת שמן, פחות חלקים בלויים, בעיקר בדיקות מערכות והחלפת צמיגים.

BYD אטו 3 מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

BYD אטו 3 השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • electric.svg
    `
    BYD אטו 3
    BYD אטו 3 חשמלי (מתיחת פנים), Comfort
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 420
    מחיר מחירון ₪171500
  • electric.svg
    on
    ג'ילי גיאומטרי C
    ג'ילי גיאומטרי C 360 Pure חשמלי
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 359
    מחיר מחירון ₪151500
  • electric.svg
    פורת'ינג פריידי
    פורת'ינג פריידי חשמלי
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 510
    מחיר מחירון ₪194990
  • electric.svg
    ג'ילי EX5
    ג'ילי EX5 חשמלי, Pro
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 430
    מחיר מחירון ₪161990
  • energy_2.svg
    on
    MG ZS
    +MG ZS Hybrid אוט', 1.5 ל' היברידי, Luxury
    מחיר מחירון ₪157888
  • electric.svg
    סמארט 3
    סמארט 3 חשמלי, Pro+ ,2x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 435
    מחיר מחירון ₪211990
  • electric.svg
    JAC 40
    JAC 40 חשמלי
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 410
    מחיר מחירון ₪139900

חוות דעת גולשים על BYD אטו 3

4.5/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (9)

הנאת נהיגה

4.2

עלויות תחזוקה

4.2

נוחות השימוש ואבזור

4.6

מרווח ישיבה

4.4

תא המטען

4.2

יש לכם BYD אטו 3? כתבו חוות דעת

BYD ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.