ג'נסיס GV70 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / עיצוב, סביבת נהג, אבזור, התנהגות, ביצועים

חסרונות / נוחות נסיעה, בידוד רעשים, שימושיות

בשורה התחתונה / לחובבי הביצועים

ג'נסיס GV70 2021 חוות דעת

  • רקע כללי

    ג'נסיס GV70 הוא רכב פנאי בינוני (D-SUV) שנחשף לראשונה בסוף שנת 2020.

    עיצובו של GV70 מתאים מאוד לקו העכשווי של ג'נסיס, כולל יחידות התאורה הכפולות והצרות מלפנים ומאחור, גריל הכרום הנאה מלפנים והקווים הנקיים והעדינים. מבט מן הצד יחשוף מופע קרוב לשל רכבי פנאי-קופה.

    ל-G70 מרכב באורך 471.5, רוחב של 191 ס"מ, וגובה של 163 ס"מ. בסיס הגלגלים ארוך למדי עם 287.5 ס"מ בין הסרנים.

    בחו"ל היצע המנועים כולל שני מנועי טורבו-בנזין - 2.5 ל' עם 300 כ"ס או 3.5 ל' עם 375 כ"ס - ומנוע טורבו דיזל אחד - 2.2 ל' עם 207 כ"ס. בכל המקרים ההנעה כפולה והתיבה היא אוטומטית עם 8 הילוכים.

    השיווק בישראל החל ביוני 2021 בגרסת ה-2.5 ל' ובשלוש רמות גימור - 'אלגנט', 'לקשרי' ו'ספורט'.

  • עיצוב ונוכחות

    עיצובו של GV70 בולט למרחוק. הקוריאנים שלבו במבנה הרכב מאפייני פנאי וקופה ושפע הכרום, הסבכה המודגשת ויחידות התאורה הנאות מייצרים הופעה כוחנית ובולטת.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים, לפחות ברמות הגימור הגבוהות, מעניק תחושה עשירה ומיוחדת. הקו הכללי נוטה למינימליזם והתוצאה אלגנטית ושונה מהמקובל, וזה נאמר לחיוב. מסך המולטימדיה ענק ממש (14.5 אינץ') ושופע אפשרויות תפעול - מגע, חוגה או פקדים.

    לרוב איכות החומרים טובה כמצופה מרכב בסגמנט, אך מדי פעם נתקלנו בחומרים נוקשים מהמצופה. הנדסת האנוש טובה ברובה אם כי יש כמה פספוסים.

    המרחב מלפנים נאה ותנוחת הנהיגה גבוהה. מכסה המנוע הארוך יוצר תחושה שמדובר ברכב גדול ממה שהוא. המושבים נאים מאוד למראה וחושב מכך הם גם נוחים למדי ובעלי תמיכה צידית טובה ומציעים אוורור ועיסוי.

    המרחב מאחור טוב, המושבים ניתנים לכוונון ויש בקרת אקלים.

    תא המטען מציע מבנה רדוד, סף הטענה גבוה וכיסוי נגלל שאינו נוח לתפעול.

     

  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-2.5 ל' (304 כ"ס) מציע כצפוי ביצועים מצוינים ממש כמעט בכל מצב. מדובר במנוע מעודן שמסוגל לביצועים הטובים ללא תחושת מאמץ. תיבת ההילוכים פועלת היטב בשידוך למנוע. דווקא בעומס מתקבלת תחושה פחות מעודנת.

    צריכת הדלק אינה מצטיינת - 7.5 ק"מ לליטר במבחן הדרכים ו-10.5 ק"מ לליטר בשיוט.

     

  • נוחות והתנהגות

    בג'נסיס כיוונו ליכולת דינאמית גבוהה וזה ניכר בכיול הבולמים שנוטה לצד הנוקשה. זה אומר שהרכב מתנהג היטב בפיתולים, הוא יודע להדק את הקו ובסך הכל מדובר ברכב מהנה לסוגו.

    נוחות הנסיע הלעומת זאת פחות מרשימה - בעיר הוא מתמודד היטב עם שיבושים קטנים אך רצף שיבושים יוציא את GV70 משלוותו. מחוץ לעיר נוחות הנסיעה טובה יותר, עדיין אינה מצטיינת.

    בידוד רעשי הרוח והכביש סביר.

     

  • תמורה למחיר

    ג'נסיס GV70 מוצע במחיר דומה למתחריו אך מציע יותר: יותר מנוע, יותר אבזור, יותר רושם.

  • סיכום

    הצעה מפתה לנהג.

ג'נסיס GV70 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג ג'נסיס GV70
ג'נסיס GV70 גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
2497
304
3,579
339,000
2497
304
4,001
379,000
2497
304
4,212
399,000
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך ג'נסיס GV70?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים ג'נסיס GV70

ג'נסיס GV70 צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

3
ג'נסיס GV70 צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
10.5 טרם נבחן טרם נבחן 8.5 15
10.5 טרם נבחן טרם נבחן 8.5 15
10.5 טרם נבחן טרם נבחן 8.5 15
4
8.5