פיג'ו 5008 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / עיצוב חוץ מקורי, סביבת נהג ייחודית, אבזור ומערכות בטיחות, מקום לשבעה, יכולת דינמית, ביצועים נאותים.

חסרונות / הנדסת אנוש לא אינטואיטיבית וסביבת הנהג מחייבת הסתגלות, שני המושבים הנוספים לקטנים, נוחות נסיעה בעיר.

בשורה התחתונה / הצעה שונה בהופעה, ראויה בתוכן.

פיג'ו 5008 2022 חוות דעת

  • רקע כללי

    הדור השני של פיג'ו 5008 נחשף באמצע שנת 2016, כשבע שנים לאחר הדור הראשון.

    בדור זה 5008 ביצע מעבר ממבנה של מיניוואן לרכב פנאי של ממש ומציג מידות גדולות משל הדור היוצא. הפלטפורמה היא ה-EMP2 המשותפת גם ל-3008 וכלים נוספים בקבוצת PSA.

    היצע מערכות ההנעה דומה למקובל ברכבי פיג'ו העדכניים, משמע משרעת רחבה של מנועי בנזין ודיזל; בישראל מוצע 5008 עם מגוון מנועים לבחירה, שני מנועי בנזין 1.2 ל' עם 130 כ"ס או 1.6 ל' עם 180 כ"ס ומנוע דידל בנפח 1.5 ל' עם 130 כ”ס.

    כל גרסאות 5008 בישראל מצוידות בתיבת שמונה הילוכים אוטומטית (שישה לפני העדכון).

    5008 מוצע עם מפרט אביזרי בטיחות תקני דומה לזה שנבחן עמו במבחן הריסוק האירופי, בו זכה לדירוג של חמישה כוכבים.

    החל ממרץ 2021 הדגם משווק בגרסה מעודכנת לאחר מתיחת פנים.

  • עיצוב ונוכחות

    מתיחת הפנים רעננה את הופעתו של 5008 והוא נראה בולט ומיוחד גם כיום.

  • תא נוסעים ומטען

    גם מבפנים, ל-5008 הופעה אלגנטית וכמעט-יוקרתית. בזכות המופע המרשים והמתקדם הוא נראה עדכני ומיוחד גם כיום. מנגד, הנדסת האנוש תדרוש מהנהג פרק זמן להסתגלות. ההרכבה סבירה, מנגד איכות החומרים טובה מאוד.

    מושב הנהג נוח מאוד, גם בנסיעות ארוכות, ותנוחת הישיבה גבוהה. המרווח לברך ימין מצומצם.

    אזור השורה השנייה מרווח (שלושה מושבים נפרדים) ומאובזר (תאורה, מיזוג).

    הכניסה לשורה השלישית סבירה והמרחב שם לנוסעים (שניים) מתאים לילדים, כמקובל בסגמנט.

    תא המטען מצומצם מאוד כשכל המושבים בשימוש (210 ל'), ענק כאשר השניים מאחור מקופלים (702 ל').

     

  • מנוע וביצועים

    יחידת הכוח של 5008, בגרסת 1.6 ל' טורבו בנזין, מציעה ביצועים טובים - יש די והותר כוח ותאוצות הביניים טובות ויעילות. צריכת הדלק שנמדדה במבחן עמדה על 11.5 ק"מ לליטר.

    גרסת ה-1.2 ל' מספקת ביצועים טובים לגמרי בשימוש יום-יומי, למרות ההספק הצנוע וזאת בזכות מומנט נדיב (כ-23 קג"מ) ותיבת הילוכים מצוינת. גם צריכת הדלק טובה - 11.7 ק"מ לליטר במבחן.

    מנוע הדיזל מציע המון מומנט זמין ומציג, כצפוי, צריכת דלק נמוכה מאוד.

     

  • נוחות והתנהגות

    5008 נעים לנסיעה, במיוחד בשיוט בין-עירוני. בעיר הוא עושי להיות פחות נוח עקב כושר ספיגה לא מוצלח.

     

    בידוד הרעשים טוב, למרות רעשי כביש בולטים מדי פעם.

     

    התנהגות הכביש מפתיעה לטובה לרכב בסגמנט ובממדים האלה.

  • תמורה למחיר

    פיג’ו 5008 מתומחר באופן תחרותי למדי.

  • חדש בדגם

    במרץ 2021 החל שיווק פיג’ו 5008 לאחר מתיחת פנים. העדכון כלל בעיקר שינויים לעיצוב החיצוני, עדכונים קלים בסבית הנהג ומערכות בטיחות חדשות. המחירים התייקרו בכ-4000-5000 ש”ח בהתאם לגרסה.

  • סיכום

    רכב פנאי מוצלח.

פיג'ו 5008 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג פיג'ו 5008

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך פיג'ו 5008?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים פיג'ו 5008

פיג'ו 5008 צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

5
פיג'ו 5008 צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
14.0 טרם נבחן טרם נבחן 11.3 14
14.0 טרם נבחן טרם נבחן 11.3 14
14.9 טרם נבחן טרם נבחן 12.0 14
18.5 טרם נבחן טרם נבחן 15.7 8
18.5 טרם נבחן טרם נבחן 15.7 8
5
12.0