אקספנג G6 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    בחודש יולי 2024 החל שיווקו בישראל של דגם הפנאי החשמלי Xpeng G6. הדגם הוצג בעולם ב-2023; האות מציינת שזהו רכב פנאי, והספרה 6 את מיקומו בהיררכיה המשפחתית, כלומר מתחת ל-G9 הוותיק יותר.


    זהו הדגם הראשון של המותג המתבסס על פלטפורמת SEPA 2.0 המודרנית במתח 800 וולט, שנועדה לקצר תהליכי פיתוח ולשפר את ביצועי הטעינה, והוא הצליח לבסס את מעמדו בישראל בצורה מכובדת.


    בנובמבר 2025 הושקה בישראל הגרסה המעודכנת של Xpeng G6. מבחוץ מדובר בעדכון נקודתי: חזית מעודכנת עם תאורת רוחב חדשה, פגושים חדשים, ספוילר קטן מאחור וחישוקים בעיצוב חדש.

    בגרסת ההנעה האחורית חישוקי "18 מוצעים כסטנדרט, לטובת טווח משופר. הממדים, הפרופורציות והעיצוב נותרים כמעט ללא שינוי: אורך 476 סנטימטרים, רוחב 192, גובה 165 ובסיס גלגלים של 289 סנטימטרים.

    תא המטען בנפח 571 ליטר. המשקל עלה ל־2,190 קילוגרם בגרסת ההנעה האחורית ול־2,295 קילוגרם בגרסת ההנעה הכפולה.
    השינוי הבולט בסביבת הנהג הוא בהחלפת הצג המרכזי לגדול יותר, "15.6. בכל הקשור למכלולים הדינמיים, נמסר כי המתלים כוילו מחדש.

     

    היצע הדגם צומצם לשתי גרסאות בלבד: הנעה אחורית או כפולה. ההספק בגרסת ההנעה האחורית עלה ל-292 כ"ס (44.9 קג"מ), עם האצה ל-100 קמ״ש ב-6.7 שניות, בעוד גרסת ההנעה הכפולה תחלץ הספק שעומד על 487 כ"ס (67.3 קג"מ) ו-4.1 שניות ל-100 קמ''ש. המהירות המרבית מוגבלת ל-202 קמ"ש.
    הסוללה הוחלפה בכל הגרסאות לסוללת LFP בקיבולת 80.8 קוט"ש. הטווח הרשמי עומד על 535 ק"מ בגרסת ההנעה האחורית (515 עם חישוקי "20) ו-505 ק"מ בגרסת ההנעה הכפולה. הספק הטעינה המהירה גדל ל-451 קילוואט במקום 280 קילוואט.

  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    electric.svg
    • טווח נסיעה חשמלי WLTP
      535 ק"מ
    • קיבולת סוללה
      קיבולת סוללה
      ככל היא גדולה יותר, היא תאפשר נסיעה ארוכה יותר. שווה ערך לנפח מכל דלק, במכוניות עם מנועי בעירה פנימית
      80.8 קוט"ש
    • הספק טעינה מהירה DC
      הספק טעינה מהירה DC
      הטעינה המרבית שהרכב יכול לקבל, לפי נתוני יצרן. רכב שיכול לקבל 50 קילוואט, יוגבל גם במטען חזק יותר
      451 קילוואט
    • זמן טעינה מהירה DC
      זמן טעינה מהירה DC
      יש מטען שמסוגל לספק 50 קילוואט ויש כאלה שמסוגלים לספק 350 קילוואט. יצרנים מודדים את זמן הטעינה במטען הכי חזק שהם יכולים, כך שמשך הטעינה יכול להשתנות בין מטען ומטען
      00:12 שעות
  • גרסאות ורמות גימור

    רמת הגימור הבסיסית נקראת 'קור' וכוללת חישוקי "18, תאורת לד, גג זכוכית, דלת מטען חשמלית, מצלמות היקפיות, מושבים קדמיים חשמליים עם אוורור, בקרת אקלים מפוצלת ומערכת שמע עם 18 רמקולים.
    רמת 'קור פלוס' מוסיפה ריפודי נאפה ועיסוי למושבים הקדמיים, עם אפשרות לחישוקי "20.
    גרסת ההנעה הכפולה כוללת חישוקי "20 כסטנדרט. מהדורת 'בלאק' (מושחרת) תוסיף אלמנטים כהים.

  • בטיחות

    ה-Xpeng G6 מוצע עם מפרט בטיחות מכובד ביותר, המבוסס על מערך עשיר של חיישנים למיניהם – 5 מכשירי רדאר, 12 חיישנים על-קוליים, 12 מצלמות – ובמערכות: בקרת שיוט אדפטיבית, שמירת נתיב, עקיפה אוטומטית, בלימה אוטונומית, התרעה אקטיבית על רכב בשטח מת ופתיחת דלת מסוכנת.
    בין השאר מוצע גם ניטור עירנות ונהיגה מוסחת באמצעות מצלמת פנים.
    ה-Xpeng G6 גרף חמישה כוכבי בטיחות במבחן הריסוק של יורו NCAP ב-2024, והשיג ציון של 88% בהגנה על מבוגרים, 85% בהגנה על ילדים, 81% בהגנה על הולכי רגל ו-75% על מערכות הגנה אקטיביות.

  • מה חדש בדגם

    תחילת שיווק גרסה מעודכנת, בחודש נובמבר 2025.

אקספנג G6 שאלות ותשובות

ביצועים מרשימים: לגרסת סטנדרט ריינג' 258 כ"ס ותאוצה ל-100 קמ"ש ב-6.9 שניות, לגרסת לונג ריינג' 286 כ"ס ותאוצה ל-100 קמ"ש ב-6.7 שניות. לגרסת פרפורמנס 476 כ,ס ותאוצה ל-100 קמ"ש ב-4.1 שניות. בכל הגרסאות המהירות המרבית מוגבלת ל-200 קמ"ש. בכל הגרסאות אלה ביצועים מעולים עם תאוצה חלקה ומיידית.
מערכת XPILOT 3.0 מתקדמת עם יכולות נהיגה חצי אוטונומית: בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. בקרת השיוט מתפקדת נהדר כשאין אף רכב אחר לפניה, אבל ברגע שיש, פעולת המערכת מלווה במיני האצות קטנות וקצרות, במקום עקיבה חלקה.
בגרסת לונג' ריינג' ההתנהגות מעט פראית ולא תמיד צפויה ורצויה. היא גם מושפעות מתוואי הכביש ומרמת האספלט יותר מהמקובל. ההיגוי קל מדי, לבלמים עוצמה מספקת אך הפעולה אינה מדויקת והם נוטים להינעל תחת עומס. בגרסת פרפורמנס התנהגות דינמית טובה יותר, אבל פעולת הבלמים לא תואמת את המתבקש ונחלשת לאחר סדרת בלימות ממושכות.
מרחב נדיב ל-5 נוסעים עם מושבים מרווחים ונוחים. תא מטען 571 ליטר - מהגדולים בקטגוריה. מרחב פנימי מנוצל בצורה חכמה עם אחסון נוסף ופתרונות מעשיים. מתאים למשפחות ולנסיעות ארוכות עם ציוד רב. שימו לב שאין תא כפפות.
יש רק רמת גימור אחת עבור כל גרסאות ההנעה, והיא כוללת: תאורת לד, חישוקי 20 אינץ', גג זכוכית (ללא כיסוי), מצלמות היקפיות, תפעול חשמלי לדלת האחורית, להגה ולמושבים הקדמיים שיש להם חימום ואוורור, צג 15 אינץ', פתחי מיזוג לאחור, 2 משטחי טעינה אלחוטיים ועוד.
איכות פנים מפתיעה לטובה עם חומרים איכותיים, עיצוב מודרני ונקי, והרכבה מעולה. האיכות הסינית המודרנית התקדמה מאוד ומתחרה במותגים מבוססים. תחושת פרמיום אמיתית.
מתאימה מאוד לעיר: שקטה לחלוטין, תמרון נוח, חנייה קלה (למרות הגודל), נוחות הנסיעה טובה אבל לא מושלמת ומשתנה בין הגרסאות.
מאוד מתאימה למשפחות: מרחב נדיב ל-5 נוסעים, תא מטען גדול, ציון בטיחות של 5 כוכבים, נסיעה שקטה ועלויות נמוכות.
מצוינת לנסיעות ארוכות: טווח ארוך (עד 570 ק"מ), טעינה מהירה של כ-20 דקות, נוחות מעולה ומערכות בידור מתקדמות.
G6 שייך לקטגוריה גבוהה יותר גם בגודל וגם במיצוב, לכן הוא מציע יכולות גבוהות ומתקדמות יותר כמו פלטפורמת 800V לטעינה אולטרה מהירה. BYD אטו 3 מציע ממדים קטנים יותר והוא גם זול משמעותית.
המחירים דומים. G6 מציע ממדים מעט גדולים יותר ואבזור עשיר יותר. לטסלה מוניטין מותג עדיף. שניהם מציעים תמורה טובה למחיר.
יתרונות עיקריים: טעינה אולטרה מהירה, מחיר תחרותי, בטיחות 5 כוכבים ועיצוב מרשים.
אקספנג G6 מתחיל במחיר של 202,000 ש"ח לגרסת Standard Range, עולה ל-228,000 ש"ח לגרסת Long Range ועד 257,000 ש"ח ל-performance. זהו מחיר תחרותי מאוד לרכב חשמלי עם טכנולוגיה מתקדמת כמו פלטפורמה 800V שמעניקה טעינה אולטרה מהירה, וציון בטיחות גבוה של 5 כוכבים.
כן מאוד. G6 מציע תמורה מצוינת למחיר עם טכנולוגיה מתקדמת, בטיחות טובה עם ציון של 5 כוכבים, טעינה אולטרה מהירה ועיצוב מרשים. מתאים למי שמחפש רכב חשמלי מתקדם במחיר נגיש יחסית לטכנולוגיה שהוא מקבל.
לגרסת סטנדרט ריינג' סוללה של 66 קוט"ש וטווח של 435 ק"מ. לגרסת לונג ריינג' סוללה של 87.5 קוט"ש וטווח 570 ק"מ. לגרסת פרפורמנס סוללה של 87.5 קוט"ש וטווח של 550 ק"מ. שלוש הגרסאות זהות באבזור ובממדים, ההבדל בביצועים בגודל הסוללה והטווח.
חיסכון משמעותי בדלק ותחזוקה. המחיר הנמוך יחסית מקצר את זמן החזר ההשקעה.
מידת ירידת הערך לא ידועה עדיין (רכב ומותג חדשים), אך הביקוש הגבוה לרכבים חשמליים והמותג החזק של אקספנג בסין מבטיחים שמירת ערך סבירה.
תלוי בשימוש: ליסינג מתאים למי שרוצה תשלומים נמוכים יותר ואוהב להחליף רכבים. קנייה מתאימה למי שרוצה לנצל את החיסכון לטווח ארוך. שתי האפשרויות זמינות עם תנאים אטרקטיביים.
לגרסת סטנדרט ריינג' סוללה של 66 קוט"ש וטווח של 435 ק"מ. לגרסת לונג ריינג' סוללה של 87.5 קוט"ש וטווח 570 ק"מ. לגרסת פרפורמנס סוללה של 87.5 קוט"ש וטווח של 550 ק"מ. הטווח הרשמי מבוסס על תקן WLTP המקובל בישראל, כשבפועל הוא עשוי לרדת בין 10%-25% בהתאם לתנאי הנהיגה, מזג האוויר, אופי השימוש והטופוגרפיה.. זה עדיין טווח מעולה ומהטובים הקיימים כיום בשוק.
טעינה מהירה מ-10%-80% תוך 20 דקות. טעינה ביתית 11 קילוואט: 7.5 שעות לטעינה מ-5%-100%.
בכל תחנות הטעינה הציבוריות עם מחבר CCS2 סטנדרטי שהוא הנפוץ ביותר בישראל, ועמדות טעינה ביתית.
טעינה ביתית: כ-60-100 ש"ח לטעינה מלאה. עלות נמוכה משמעותית מדלק - חיסכון של אלפי שקלים בשנה. טעינה מהירה ציבורית משתנה בין העמדות ובשעת הטעינה: כ-250-300 ש"ח לטעינה מלאה. המחיר דומה לעלויות בנזין.
דירוג בטיחות מקסימלי - 5 כוכבים מיורו NCAP שבחן את הרכב ב-2024 והעניק ציון של 88% הגנה למבוגרים ו-85% הגנה לילדים. ציון מעולה הנובע ממבנה חזק, כריות אוויר אפקטיביות ומערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות. אחד הרכבים הבטוחים ביותר בקטגוריה.
מערכות בטיחות מתקדמות: בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, התרעת סטייה מנתיב, ניטור "שטח מת", בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים ועוד. חבילה מקיפה.
ל-G6 סוללת NCM (ליתיום קובלט מנגן) וגם סוללת LFP (ליתיום פוספט) בתלוי בגרסה. שני הסוגים בטוחים במיוחד עם נקודת התלקחות גבוהה, מערכת קירור נוזלי מתקדמת, הגנה מפני פגיעות ומערכת ניטור 24/7. הסוללה מוגנת במבנה חזק בתחתית הרכב.
אקספנג הוא מותג חדש בישראל (וגם בסין) ובינתיים האמינות טובה. מסגרת האחריות ארוכה ומעידה על הבטחון במותג. אחריות על הרכב: 7 שנים או 150,000 ק"מ (המוקדם מבין השניים). אחריות על הסוללה והמנועים החשמליים: 8 שנים או 160,000 ק"מ (המוקדם מבין השניים).
עלויות תחזוקה נמוכות כמו כל רכב חשמלי: אין החלפות שמן, מסננים או רכיבי מנוע. התחזוקה מתמקדת בצמיגים, בלמים, נוזלים ובדיקות תוכנה. עשוי להגיע לחיסכון של אלפי שקלים בשנה בהשוואה לרכב בנזין.
השירות מתפתח עם מרכזי שירות בערים הגדולות, טכנאים שהוכשרו לכך וחלקי חילוף מקוריים. אקספנג משקיעה בבניית רשת שירות איכותית בישראל. השירות משתפר במהירות.
טכנולוגיה מתקדמת: פלטפורמת 800V לטעינה מהירה, מסכים כפולים 15 ו-10.25 אינץ', מערכת מולטימדיה מתקדמת, עדכוני OTA, ועוד.
מערכת מולטימדיה מתקדמת 15 אינץ', אפליקציות רבות, חיבור לאינטרנט, מוזיקה, ניווט חכם ועדכונים מהאוויר. ממשק חדשני וידידותי למשתמש עם תמיכה בעברית. מערכת מתקדמת המשלבת בידור וטכנולוגיה.
עדכוני OTA (ר"ת: Over The Air) קבועים שמוסיפים תכונות חדשות, משפרים ביצועים ומתקנים באגים. העדכונים מגיעים בחינם ומתעדכנים אוטומטית. הרכב משתפר כל הזמן כמו סמארטפון. גישה מתקדמת לשמירת הרכב מעודכן בחלוף הזמן.
מתאימה למי שמחפש רכב חשמלי מתקדם במחיר נגיש, אוהב טכנולוגיה חדישה, זקוק למרחב ונוחות ומוכן לנסות מותג חדש. מושלמת למשפחות צעירות וחובבי טכנולוגיה.
חסרונות מינימליים: מותג חדש בישראל (פחות ניסיון מקומי), רשת שירות קטנה יחסית, לא מוכר כמו מותגים מבוססים ועדיין לומדים על האמינות לטווח ארוך. רוב החסרונות זמניים.
אקספנג G6 הוא הפתעה גדולה ונעימה בשוק הישראלי. שילוב מרשים של מחיר נגיש, טכנולוגיה מתקדמת, בטיחות גבוהה וביצועים מעולים יוצר תמורה מעולה.
עיצוב מודרני ומרשים עם קווים ספורטיביים, ותאורת LED מתקדמת.
מגוון צבעים מרשים כולל לבן פנינה, שחור מטאלי, כחול וכסף. כל הצבעים איכותיים עם גימור מטאלי או פנינה. אפשרויות עיצוב נוספות כמו גג שחור בגרסאות מסוימות.
מערכת XPILOT 3.0 היא הכינוי המסחרי של מערכות הבטיחות המתקדמות של אקספנג. זו מערכת מתקדמת עם יכולות נהיגה חצי אוטונומית: בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. קרת השיוט מתפקדת נהדר כשאין אף רכב אחר לפניה, אבל ברגע שיש, פעולת המערכת מלווה במיני האצות קטנות וקצרות, במקום עקיבה חלקה.
מערכת טעינה מתקדמת עם מתח גבוה המאפשרת טעינה מהירה יוצאת דופן - 10%-80% ב-20 דקות. זהו הסטנדרט המתקדם בשוק שמקצר משמעותית זמני טעינה. G6 הוא בין הרכבים הראשונים עם הטכנולוגיה הזו.
מערכת שמע טובה עם רמקולים מרובים, סאונד מרחבי וכוונון דיגיטלי מתקדם. איכות השמע גבוהה ומתאימה לחובבי מוזיקה. המערכת מתואמת לאקוסטיקה של הרכב ומספקת חוויה מרגשת.
השפעה חיובית משמעותית: אפס פליטות מקומיות, חשמל בישראל נקי יותר מדלק, פחות זיהום אוויר וקול.

אקספנג G6 מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

אקספנג G6 השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • electric.svg
    `
    אקספנג G6
    אקספנג G6 (מתיחת פנים) חשמלי, Core, 2x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 535
    מחיר מחירון ₪204990
  • electric.svg
    דיפאל S07
    דיפאל S07 חשמלי, Premium Tech
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 475
    מחיר מחירון ₪201990
  • electric.svg
    הונגצ'י EHS7
    הונגצ'י EHS7 חשמלי, Core ,2x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 475
    מחיר מחירון ₪229900
  • electric.svg
    וויה קוראג'
    וויה קוראג' חשמלי (80 קוט"ש), Elegant ,2x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 476
    מחיר מחירון ₪194900
  • electric.svg
    זיקר 7X
    זיקר 7X חשמלי (75 קוט"ש), Essence ,2x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 476
    מחיר מחירון ₪233990
  • electric.svg
    קופרה טווסקאן
    קופרה טווסקאן חשמלי, Endurance ,2x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 569
    מחיר מחירון ₪242900
  • electric.svg
    טסלה מודל Y
    טסלה מודל Y (מ. פנים), חשמלי, Rear-Wheel Drive, 2x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 500
    מחיר מחירון ₪243944

חוות דעת גולשים על אקספנג G6

4/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (5)

הנאת נהיגה

5

עלויות תחזוקה

3.6

נוחות השימוש ואבזור

4.8

מרווח ישיבה

4.8

תא המטען

5

יש לכם אקספנג G6? כתבו חוות דעת

אקספנג ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.