כבר סיפרנו לכם בעבר שהמותג הסיני MG צפוי להגדיל את מבחר הדגמים המקומי, ואולם כרגע מסתמן עיכוב מסוים בביצוע הצעדים הראשונים. החדשה החשובה ביותר מבחינת היצרן הסיני הייתה אמורה להיות ה-MG3, מכונית סופר-מיני שמצוידת במנוע ה-1.5 ליטר המוכר מה-350 (109 כ"ס) ובתיבה ידנית.
התוכנית המקורית דיברה על הבאת המכונית החדשה בימים אלה ממש ואולם כרגע מסתמן שהיא תנחת כאן רק בסוף השנה. היבואן אינו מאמין שהוא שיש לו את היכולת להתחרות בתחום הזול ביותר של הסופר-מיני הידניות, ומקווה לפצות על כך עם אבזור עשיר כהרגלה של MG בארץ.
מסתמן: הסופר מיני של MG תגיע בסוף השנה
צילום: מנהל
MG350 גם בדרך אלינו
בסוף השנה גם אמורה לנחות כאן גרסה חדשה ומחוזקת ל-350 המוכרת. זו תצויד במנוע ה-1.5 ליטר טורבו החדש שמייצר 135 כ"ס ותציע גם תיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. השדרוג המהותי בחטיבת הכוח יבוא על חשבון המחיר שינוע כנראה באזור ה-130,000 שקלים. זהו כבר בפירוש לא תחום פשוט.
בינתיים נראה ש-MG תחדש את ייבוא ה-350 הרגילה ונטולת המגדש לקראת סוף הקיץ, זאת בניגוד לתכניות קודמות להפסיק את שיווקה. באופן מעניין נותרה בינתיים MG ללא מכוניות חדשות למכירה, למעט כמות קטנה ביותר של מכוניות שרשומות בבעלות היבואן ומוצעות בתג מחיר מעניין של 100,000 שקלים.