לפני כחודש הכריזה יונדאי כי תת-המותג ג'נסיס יצא לדרך עצמאית כמותג יוקרה נפרד שיעמוד כשווה בין שווים עם מותגי היוקרה הוותיקים. עם ההכרזה הציגו ביונדאי איורים למכונית סדאן גדולה שתתחרה בקטגורית הפאר – וכעת היא נחשפת רשמית. הכירו את ג'נסיס G90, המכונית הקוריאנית ששמה את ב.מ.וו סדרה 7, לקסוס LS, מרצדס S קלאס ואחרות על הכוונת.
 
 
כיאה למעמדה מדובר במכונית גדולה – אורכה עומד על 520 ס"מ, הרוחב על 191.5 ס"מ, הגובה על 149.5 ס"מ ובסיס הגלגלים משתרע על פני 316 ס"מ. מדובר בממדים נדיבים למדי, אפילו ביחס לקטגוריה, שמציבים אותה ברוב המקרים בין גרסאות המרכב הרגילות לאלה הארוכות של המתחרות.
 
 
 
 
מבחינת העיצוב ניתן לראות דמיון ברור לקונספט G ויז'ן שהוצג מוקדם יותר השנה, כמו גם דמיון מסוים לקווים שהוצגו עם הדור השני לג'נסיס (שככל הנראה תזכה לשם G80). אבל נראה שלא רק דגמי יונדאי שימשו השראה למעצבים, מלפנים היא מזכירה לנו לא מעט את סדרה 7 של ב.מ.וו ומאחור את ה-S של מרצדס.
 
 
ג'נסיס G90 – מכונית ראשונה למותג היוקרה הקוריאני
צילום: מנהל 
 
תא הנוסעים מציג קווים סולידיים למדי, אך בג'נסיס מבטיחים כי הוא עשוי מחומרים איכותיים ובעל רמת בידוד רעשים מהטובות בסגמנט. בדומה למתחרות גם ה-G90 מציגה כמה טכנולוגיות חדשות להתגאות בהן, כאשר הבולטת שבהן היא מערכת המתאימה באופן אוטומטי תנוחת ישיבה לנהג ולנוסעים כך שיופעל עליהם כמה שפחות עומס בזמן נסיעה. היא עושה זאת בעזרת 22 אפשרויות כוונון למושב הנהג והנוסע החשמליים ו-14 מצבים למושבים מאחור. במרכז הקונסולה ישנו מסך ענק בגודל 12.3" המתפעל את מערכות הרכב, בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים, טעינה אלחוטית  לסלולאריים ועוד.
 
ג'נסיס G90 – מכונית ראשונה למותג היוקרה הקוריאני
צילום: מנהל
 
היצע המנועים נשען על שלושה מנועי בנזין. לגרסת הכניסה מנוע V6 בנפח 3.8 ליטר המפיק 315 כ"ס ו-40.5 קג"מ, כאשר בראש ההיצע תעמוד גרסת ה-V8 לה מנוע בנפח 5.0 ליטר המפיק 425 כ"ס ו-53 קג"מ. גרסת הביניים מצוידת במנוע כפול מגדשים בנפח 3.3 ליטר (V6) המפיק 370 כ"ס ו-52 קג"מ. לכל המנועים משודכת תיבת הילוכים אוטומטית עם שמונה יחסי העברה. גרסת ה-V8 מאיצה ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות, אך מלבד זאת לא נמסרו נתוני ביצועים.