חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי, סיאט, סקודה ופולקסווגן, מסכמת את מבצע "72 שעות" ומודיעה על מכירה של 1,837 מכוניות. אמנם מדובר בהיקף מכירות נמוך יותר ממבצע דומה שערכה היבואנית בשנה שעברה (אז נמכרו למעלה מ-2,400 מכוניות), אולם למאמץ הקבוצתי בשנה שעברה תרמה סקודה כ-950 יחידות ואילו השנה בשל זמני האספקה הארוכים של דגמיה השונים, המותג לא השתתף במרתון המכירות.

שיאנית המכירות היא כמובן חטיבת פולקסווגן עם 1,257 יחידות כשדגמי הפולו והגולף מובילים את מכירות המותג עם כ-400 יחידות כל אחת. אחריה נמצא את סיאט עם 421 מכירות במהלך האירוע כש-70% מהן מגרסאות האיבזה השונות. אגב, 50 לקוחות סיאט שהביאו עימם חבר שרכש רכב חדש, זכו בחופשה משותפת בברצלונה, הכוללת טיסה, לינה וכרטיסים לתא הכבוד בקאמפ נואו למשחק כדורגל של "ברסה". אודי אמנם סוגרת את הרשימה אולם עם 159 מכירות של המותג, מדובר בשיא מכירות במסגרת מבצע שכזה. רבות המכר הן דגמי: A1, A4, A6 ו-Q5.