זוכרים את ה-SAV? מדובר במיניואן-קונספט שהציגה פורד בתערוכת ז'נבה 2005. כבר אז נאמר כי אין מדובר בסתם רכב תצוגה, אלא בקדימון לדגם בייצור סדרתי שיגיע כבר ב-2006. ובכן עכשיו הכריזה פורד כי גרסת-הייצור המדוברת תכונה ^S-מקס^, והיא תוצג בתערוכת ז'נבה 2006. המיניואן החדש אמור לתפוס מקום בהיררכיית הדגמים בין המונדאו לגאלאקסי החדש, שהוצג בפרנקפורט (ולא, כפי שניתן היה לשער, בין ה-C-מקס לגאלאקסי – אם כי, בינינו, מדובר בהגדרות על הנייר); פורד מגדירה אותו כרכב בעל שלוש שורות מושבים החורג מהשגרה – אבל אם תשאלו אותנו, הוא נראה פשוט כמו גרסה של פורד למאזדה5. ה-S-מקס יצוייד במושבים גמישי-תפעול עם שיטה המכונה FFS, דהיינו Fold Flat System ומאפשרת קיפול נוח ומהיר של המושבים האחוריים לתוך רצפת תא המטען. סליחה, אבל זה לא מה שקיים כבר בערך בכל מיניואן (ו-SUV) מודרני? המכונית אמורה להיות בעלת אופי ספורטיבי (זה מה שמביעה האות S, אגב), ופורד רואה אותה כהרחבת היצע הדגמים בשוק המכוניות הגדולות ולא ספציפית בשוק המיניואנים. יאללה, שיהיה. פרטים טכניים לא נמסרו בשלב זה, אבל ככל הנראה יעשה ה-S-מקס שימוש בפלטפורמה של המונדיאו הבאה, שאמורה גם היא להגיח ב-2006. לדברי פורד, ב-S-מקס נראה שימוש ראשון במאפייני עיצוב שהופיעו ברכב-התצוגה Iosis שהוצג בתערוכת פרנקפורט האחרונה.