מרצדס GLE 2019 - אוטו

מרצדס GLE 2019 יד שניה

מרצדס GLE 2019 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח יוקרה
גירסה מומלצת:
13.8 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2019

מרצדס GLE 2019 יתרונות וחסרונות

יתרונות ביצועים, עידון מנוע, סביבת נהג, עיצוב, 7 מקומות
חסרונות נוחות נסיעה, שורה שלישית לילדים
בשורה התחתונה רכב פנאי מרשים לשבעה נוסעים

מרצדס GLE 2019 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    לקראת 2019 הושק GLE חדש. רכב הפנאי הגדול של מרצדס מציע יותר מרווח, עיצוב חדש וטכנולוגיות מתקדמות. הרכב החדש מציע בסיס גלגלים ארוך בשמונה ס"מ (כעת 299.5), וישווק גם בגרסאות שבעה מושבים.

    מבחינת עיצוב, הדגם החדש לא מחולל מהפכות - עם אבולוציה של עיצוב קודמו, שהיה בעצמו מתיחת פנים קלילה בלבד ל-M-קלאס של 2011. בתא הנוסעים השינוי משמעותי יותר, עם מעבר לקו המודרני של היצרנית, שכולל מסכי מידע ענקיים ויותר אבזור. מרצדס גם תציע בדור החדש לראשונה את מערכת המולטימדיה והתפעול המתקדמת שלה, "MBUX", שמאפשרת ביצוע פעולות שונות ברכב על-ידי מחוות ידיים ופקודות קוליות.

    הדור החדש של ה-GLE מצטייד גם במבחר מנועים חדש לחלוטין, שיכלול מבחר גרסאות בנזין, דיזל וכלאיים (בנזין-חשמל), כמו גם במערכת חשמל משודרגת, 48 וולט, ששולטת לראשונה גם על מערכת המתלים. כתוצאה מכך התאפשרה שליטה נפרדת בכל מתלה אוויר בנפרד, כך שהמערכת יכולה להקשיח קפיץ ובולם בכל גלגל בנפרד לנוחות וליציבות מרבית.

    מרצדס GLE 2019 יציע שלל מערכות בטיחות, בהן זיהוי מוקדם של היווצרות פקק, למשל ביציאה מוסתרת מעיקול בכביש. בנוסף, עד מהירות של 60 קמ"ש בכבישים בינעירוניים, ניתן יהיה להפקיד בידי המכונית את מרבית אחריות הנהיגה - תודות למערכת לשמירת מרחק מהרכב מלפנים ושמירת הרכב במרכז הנתיב.

  • עיצוב ונוכחות

    כבר במבט ראשון ברור שמדובר ב-GLE, בייחוד בגלל מבנה הקורה האחורית, והיחסים שבין מכסה המנוע לשמשה הקדמית. אבל הוא מרשים יותר וכנראה הנאה בסדרה מאז הוצגה. החזית והאחוריים מיישרים קו עם שפת העיצוב החדשה כדי ליצור רכב שנראה בולט ודינמי יותר. ולמרות שגדל הוא אינו נראה מגושם.

  • תא נוסעים ומטען

    בתא הנוסעים חומרים איכותיים ונאים, יחד עם צמד מסכים ברזולוציה גבוהה ותאורת אווירה, יוצרים מראה מודרני ומזמין. הצגים הצבעוניים נאים ובהחלט יכולים לספק תעסוקה בפקקים, עם שפע אפשרויות והרבה דרכי שליטה. לעיתים נדרשת חפירה בתפריטים כדי להגיע לפרטים פשוטים, אבל לרוב זה סביר אחרי תהליך הסתגלות. עם זאת, קורה שנגיעה מקרית בפקדי המגע שעל ההגה או משטח השליטה מחליפה תפקוד באחד המסכים.

    ממושב הנהג התחושה היא של רכב גדול והראות לאחור מעט מוגבלת (טוב שיש שפע מצלמות). מאחור המרחב מעולה והאווירה נעימה. חבל שזווית בסיס המושב האחורי קצת מוזרה.

    נוחות הכניסה לשורה השלישית סבירה לקטני מידות והיא תתאים בעיקר לילדים. לתא המטען נפח גדול, שנע בין ל-860-630 ליטר בהתאם לכיוון המושבים במרכז.

     

  • מנוע וביצועים

    מנוע הדיזל החדש פשוט מצוין. למרות שזו הגרסה החלשה יותר שלו (272 כ"ס ו-61.2 קג"מ), הביצועים מעולים.

    בעיר המנוע אינו חרישי, אבל מייצר צליל גברי שהופך נעים יותר כשהסל"ד עולה. בניגוד להרבה מנועי דיזל, התחושה היא שהוא שמח לטפס בסל"ד. תיבת התשעה הילוכים זורמת רוב הזמן ופועלת היטב.

    תצרוכת דלק עמדה על 9.1 ק"מ לליטר במבחן מאומץ ובשיוט 12.7.

     

  • נוחות והתנהגות

    למרות שימוש בקפיצי אוויר (אך לא במערך אקטיבי), נוחות הנסיעה אינה אחידה. רוב הזמן התחושה נעימה אך על שיבושים מסוימים, בייחוד במהירויות איטיות, נוצרת תחושה עסוקה. רעשי הכביש בולטים, אבל במהירויות רגילות התחושה נעימה ומעודנת.

    גם בתנועה ה-GLE לא מסתיר את גודלו - זה אינו כלי רכב ש"מתכווץ" סביב הנהג בפניות. אבל למרות שהוא רוכן בעיקול ולא תמיד מאוד מרוסן, עדיין ניתן לצלוח פיתולים במהירות וביכולת מרשימה, תוך שהרכב מגיב נכון להעברות משקל. חבל רק שלבלמים חסרה עוצמה.

     

  • תמורה למחיר

    המחיר אינו זול, אבל כאשר משווים למתחרים וזוכרים שמדובר בגרסת שבעה מושבים מהודרת, התמורה נראית הוגנת.

  • מה חדש במרצדס GLE 2019

    בתחילת 2019 הציגה מרצדס גרסת AMG ספורטיבית ראשונה ל-GLE, ה-"53". מתחת למכסה המנוע שוכנת יחידת כלאיים מתונה, או "גדישת EQ" בשפת מרצדס (EQ Boost). מדובר במערכת המתבססת על מנוע טווין-טורבו בנזין עם שישה צילינדרים בטור ונפח של 3.0 ליטר, שמספק 435 כ"ס ו-53 קג"מ מנוע עזר חשמלי, שממוקם בין המנוע לתיבת ההילוכים (אוטומטית עם תשעה יחסי העברה), מפיק 22 כ"ס ו-25.5 קג"מ, ונועד בעיקר לכפר על השהיית הטורבו בסל"ד נמוך. מנוע זה לא מניע את הגלגלים לבד, אך מאפשר כיבוי מנוע הבנזין לפרקי זמן ממושכים יותר בגלישה ועמידה.

    גרסת ה-55 AMG מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.3 שניות, ולמהירות מרבית של 250 קמ"ש (מוגבלת אלקטרונית).

     

  • סיכום

    מרצדס GLE 2019 שמשלב אווירה עשירה ומודרנית עם מרחב וביצועים טובים - ולמרות התחושה המגודלת גם היכולת גבוהה.

מרצדס GLE 2019 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג מרצדס GLE

כתבות ומבחני דרכים מרצדס GLE

ציון ותגובת גולשים

ברשותך מרצדס GLE?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

1
  • האוטו שלי

    מרצדס GLE 450 אוט', 3.0 ל' טורבו, Exclusive, 4x4
    מודל: 2019 - 2019

    תאריך: 18.09.2019

    תוכן ריק

    ?האם היית קונה את הרכב שוב לא

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5