בחודש פברואר 2015 נמסרו בישראל 21,860 מכוניות. נתון זה דומה לנתון פברואר 2014 אך מעט גבוה ממנו (21,256) ונמוך ב-35% מזה של ינואר השנה (33,630), פחות 11,770 מסירות. ב-2015 נמסרו 55,480 יחידות.

מי שמוביל
חמשת המותגים שהובילו את ינואר ממשיכים להוביל גם בסיכום החודש השני – ויש שינויים בסדר ההובלה המצטבר: טויוטה עלתה למקום השני מהרביעי, והתחלפה עם מאזדה.

לייעוץ חינם עם מומחי הרכב של אוטו על כל הדגמים חייג ל-3262* או לחץ כאן

צילום: מנהל
יונדאי. מובילת הטבלה הכללית

הראשונה בפברואר היא טויוטה, עם 2807 מסירות. אחריה, בסדר יורד, הן יונדאי, 2636; קיה, 2437; מאזדה, 2229; מיצובישי, 1686.

בחישוב מצטבר ל-2015, יונדאי ראשונה עם 7035 מסירות; טויוטה שנייה, לאחר שהעלתה על הכביש 5852 מכוניות; קיה שלישית עם 5718 מסירות; למאזדה 5557; מיצובישי חמישית, עם 3982 כלי רכב.

שינויים נרשמו במסירות החמישייה השנייה בפברואר, אך הסדר של החודש הראשון נשמר. סקודה במקום השישי, עם 1298 מסירות (3398 במצטבר); ניסאן העלתה על הכביש 1062 (2781); סיאט עם 796 (עדיין במקום 9 עם 2138); סוזוקי 633 (עדיין במקום 8, עם 2198) ואילו שברולט במקום העשירי הכללי: 614 מסירות בפברואר, 1693 במצטבר.

צילום: מנהל
סקודה. האירופית הראשונה בטבלה (במקום החמישי הכללי)

מי שיקר
עלייה גדולה יחסית נרשמת בתחום הפרמיום, ממשיכה את מגמת ינואר. נכון לחודש השני של 2015, מדובר בעלייה של 41% של שלושת מותגי הפרמיום הגרמניים, ביחס לאותה תקופה ב-2014. בהשוואה, בכלל השוק בחודשיים הראשונים של 2015, העלייה ביחס לינואר/פברואר 2014 היא 14.5%.

ב.מ.וו מסרה בפברואר 231 מכוניות, למספר כולל של 639 מכוניות, עלייה משמעותית ביחס לינואר/פברואר 2014: 378. מרצדס שנייה לה בחודש זה, 191 יחידות, ו-741 בשני חודשי 2015 (מול 527 ב-2014). אודי היא המובילה הבלתי מעורערת, עם מספר כולל של 1088 מכוניות (842 בתקופה המקבילה אשתקד), אבל רק 177 בפברואר.

צילום: מנהל
ב.מ.וו. מסרה הכי הרבה מכוניות בתחום הפרמיום