מקלארן, קבוצת המירוצים ויצרנית מכוניות העל, הכריזה על גרסת GTR ל-P1 – 35 יחידות מכלל 375 האקזמפלרים שייוצרו.

מקלארן P1 היא מכונית היברידית שמיועדת לפי מתכנניה, להיות "מכונית הנהג" הטובה ביותר. כשזה בא מקבוצת פורמולה 1 שכזאת שייצרה בדיוק דבר שכזה לפני כשני עשורים, זה יותר מסתם הצהרה.

בניגוד ל-P, גרסת GTR אינה מיועדת לכביש; ההספק הועלה מ-903 ל-986 כ"ס, ובעיקר היא מכוילת לעניין אחד: לנסוע הכי מהר שאפשר במסלול; לא בקו ישר, אלא בזירה האמתית.

צילום: מנהל
את המקלארן הזו תמצאו על מסלול המרוצים בלבד

הבעלים של גרסה זאת, כך מקלארן, יזכה לליווי צמוד של מדריך וההתייחסות אליו תהיה כשל נהג F1 שזה עת הוחתם, כולל נהיגה באחדים ממסלולי F1 בעולם. השינויים ברכב כוללים הרחבת מפשק הסרן הקדמי ב-8 ס"מ; צמיגי סליק על חישוקי "19 עם נעילה מרכזית, כמו ב-F1; שיפורים אווירודינמיים מאחור ועוד. פנים הרכב משלב מופע פאר ורכב מירוץ, כולל מפה של המסלול. ההגה, חשוב לדעת, מבוסס על זה ששימש את לואיס המילטון בעונת 2008 של פורמולה 1, בה זכה באליפות הנהגים.

המחיר: 1.9 מיליון ליש"ט; 11.5 מיליון שקל.