קוניגסג משחררת נתונים רשמיים של גרסת העל של, האגרה R, אשר מוצגת בתערוכת ז'נבה. על ההנעה אחראי מנוע V8 טווין-טורבו בנפח 5.0 ליטר המספק 1,115 כ"ס ויותר מ-120 קג"מ עוקרי אספלט, אשר מועברים לגלגלים האחוריים דרך תיבה רובוטית כפולת מצמדים בת 7 הילוכים. המשקל עומד על 1,330 ק"ג בלבד ואלו מוטסים למאה קמ"ש ב-2.9 שניות, בדרך למהירות מרבית "גבוהה מ-390 קמ"ש".
בזמן שלוקח להאצ'בק ספורטיבית להגיע למאה קמ"ש, 7.5 שניות, הקוניגסג תאמיר ל-200 קמ"ש, ואילו בזמן שייקח למשפחתית ממוצעת לטפס ל-100 קמ"ש (12.7 שניות), האגרה R תגיע מעמידה ל-200 קמ"ש ובחזרה לעצירה מלאה...
עוד יצוין כי לאגרה גג קשיח הניתן לפירוק, וכי ב-250 קמ"ש היא מייצרת כוח הצמדה של 300 ק"ג באמצעות (בין היתר) כנף אחורית נשלפת. טרם פורסם נתון המחיר המלא, אך ההערכות מדברות על כמיליון יורו (5 מיליון שקלים, לפני מיסים) – מה שגורם לנו לפקפק שוב באמירה "יש תמורה בעד האגֶרה".