יש רכבי-קונספט שממש, ממש לא עושים לנו את זה. יש כאלו שממש כן. ה-LRX של לנד רובר משתייך לקבוצה השניה. המעצבים השכילו להעניק לו מראה אולטרא-מודרני ועם זאת – אי אפשר לטעות בשורשי השטח, ובקשר למשפחת לנד רובר. לנד רובר מגדירה את ה-LRX כ"קרוס-קופה", שילוב של קרוסאובר וקופה, אבל באותה הגדרה בדיוק ניתן הרי להשתמש לגבי הב.מ.וו X6... מבחינתנו אפשר להסתכל על ה-LRX כעל גרסת 3 דלתות מוקטנת אך יוקרתית לפרילנדר. מעבר לכך, לנד רובר טוענת לאחריות סביבתית בכל הקשור לשימוש באמצעי ההנעה – בלי לפרט, מעבר לכך שנעשה כאן אימוץ טכנולוגיות ממכונית התצוגה Land_e מ-2006. פרטים נוספים מובטחים בעת ההצגה בתערוכת דטרויט, בעוד קצת פחות מחודש, אך בהחלט הוקדשה מחשבה לתחום הסביבתי עם שימוש רב בחומרים ממוחזרים או קלים למחזור, ומאמצי חסכון במשקל לשיפור צריכת הדלק והפחתת פליטת CO2. לנד רובר טוענת כי הכלי מציע את יכולת השטח הטובה ביותר בקבוצתו, עם הנעה כפולה קבועה ומערכות-עזר כמו בקרת גלישה במורד, וגרסה יעודית של מערכת ה-Terrain Response לטיפול בתנאי נהיגה וקרקע משתנים. תא הנוסעים עבר טיפול קפדני במיוחד והתוצאה – לפחות לפי עיבודי-המחשב שפרסמה לנד רובר – מרשימה בהחלט, החל מהמושבים הצפים ומצופי העור וכלה בתצוגות השונות. יש גם אלמנטים של סגנון חיים כמו רמקולים ברי-ניתוק מאחור עם חיבור ל-iPod, מן הסתם כי המשפחה העתידנית הפעלתנית אוהבת לצאת לפיקניקים ולהקשיב להיפ-הופ; הדלת האחורית מפוצלת אופקית כך שחלקה התחתון נפתח כלפי מטה ומספק, אה, משטח-פעילות.