המסחריות בגודל בינוני של קבוצת PSA, סיטרואן ג'אמפי, פיג'ו אקספרט ואופל ויוארו (הנמכרת בבריטניה כווקסהול ויוארו), יהפכו לחשמליות משנה הבאה. גרסאות לא מזהמות בזמן הנסיעה שלהן יצטרפו למבחר הדגמים הקיים כחלק מתוכנית לחשמול כל הגרסאות עד 2021.

בהודעת PSA נמסר כי המסחריות יוצעו בשתי גרסאות חשמליות. עם מצברי ליתיום-יון בעלי קיבולת של 50 קילוואט-שעה (קוט"ש), הן יציעו טווח נסיעה של 200 ק"מ לפי תקן ה-WLTP האירופי. גרסה נוספת, עם קיבולת של 75 קוט"ש, תציע טווח של 300 ק"מ.

ב-PSA מעריכים כי מדובר בטווחים מספקים לרכבי חלוקה והסעות בתוך העיר. הגרסאות החשמליות יהיו זמינות עם מרכבי הובלה ונוסעים בשלל תצורות. עוד פרטים על הגרסאות החדשות - ובכלל זה גם תמונות - צפויים להתפרסם בחודשים הקרובים.

סיטרואן ג'אמפי חשמלית - בייצור משנה הבאה
סיטרואן ג'אמפי

על-פי תוכניות PSA, כל גרסאות המסחריות יחושמלו בהדרגה עד לשנת 2021. חשמול כולל גרסאות חשמליות טהורות (ללא מנוע בנזין), אך גם גרסאות כלאיים שונות עם או בלי אפשרות לטעינה משקע חיצוני.

המסחריות בגודל בינוני של PSA הן כיום הנמכרות מסוגן באירופה, עם נתח שוק של קרוב לרבע מכלל המכירות בתחום במחצית הראשונה של 2019. הן נמכרות בנוסף גם תחת מותג טויוטה (פרואייס), וגם היצרנית היפנית תציע גרסה חשמלית משלה.