לא תמיד קל להבין את דרכי הפעולה של יצרני רכב, ונראה כי הדור השלישי של פורד פוקוס האצ'בק 'ST ליין', שיבואו החל לפני מספר חודשים, מייצג מקרה כזה. גרסה זו של הדגם הוצגה באירופה ב-2018, והמפרט שלה כלל מתלה אחורי רב-חיבורי, מהסוג שהיה מקובל בפוקוס מאז הצגת הדור הראשון ב-1998. 

בתחילת 2020 החליפו אנשי פורד את המתלה הזה בהאצ'בק 'ST ליין' במתלה פשוט יותר מסוג קורת מתח. המטרה המוצהרת הייתה דווקא לחדד את היכולת הספורטיבית של הרכב, והשינוי, כך פורד, לא נעשה בגלל עלויות.

1632617
צילום: פורד

כעת זה משתנה שוב, וגרסאות 'ST ליין' שתגענה אלינו במהלך 2021 תהיינה מצוידות במתלה הרב-חיבורי – כאמור, כמו זה שבגרסת 'אקטיב' המוגבהת ובהאצ'בקים של פוקוס מזה 22 שנים. 

בנוסף, יצוידו גרסאות הפוקוס השונות בחיישני חניה קדמיים, בנוסף לאחוריים המוצעים כיום.