סיאט איביזה 2017 יד שניה

סיאט איביזה 2017 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    בפברואר 2017 הוצגה סיאט איביזה החדשה בברצלונה, דור חמישי למכונית הסופרמיני הפופולארית, שהיא גם המכונית הכי נמכרת של היצרנית הספרדייה בעולם - ובשנים האחרונות, כידוע, הסופרמיני הכי נמכרת בישראל. לדגם החדש פרופורציות שונות מקודמו, כאשר האורך והגובה נותרו כשהיו, בעוד שהרוחב (178 ס"מ) ובסיס הגלגלים (256.4 ס"מ) גדלו באופן משמעותי - עניין שמשפיע לטובה הן על מרווח הפנים והן על היכולת הדינאמית. היצע יחידות ההנעה מתבסס, כמו בדגם המוחלף, על מנוע 1.0 ליטר טורבו (3 צילינדרים) עם שתי רמות הספק; 115 כ"ס לדגם המצויד בתיבת הילוכים רובוטית דו-מצמדית (7 הילוכים), או 95 כ"ס לזה המצויד בתיבה ידנית (5 הילוכים). בשונה מקודמתה, האיביזה החדשה מוצעת רק במרכב 5 דלתות. את הגרסה הספורטיבית המסורתית (גרסה חמה מלאה מבוססת איביזה תוצע תחת המותג החדש – קופרה – בעתיד), מחליפה גרסה מחוזקת בשם "איוו", לה מנוע 1.5 ליטר טורבו-בנזין (4 צילינדרים) עם 150 כ"ס ותיבת שישה הילוכים ידנית. לישראל הגיעה סיאט איביזה בספטמבר 2017.
  • עיצוב ונוכחות

    האיביזה מעוצבת בקווים חדים ובסה"כ נאים - אבל קשה לומר שהיא בולטת במגרש החניה. עיצובה, שנושא דמיון רב לעיצוב אחותה הגדולה, הלאון, מעט נטמע בסביבה.
  • תא נוסעים ומטען

    עיצוב סביבת הנהג עוקב אחר הנוסחה המקובלת בקונצרן, עם קווים פשוטים, חומרים נאים למראה (פחות למגע), והנדסת אנוש ברורה שמתחברים לכדי סביבה שנעים לשהות בה. מרווח הפנים לארבעה נוסעים טוב (החמישי קצת יסבול). תא המטען גדול ושימושי.
  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-1.0 ליטר מניע את האיביזה בזריזות לה למדנו לצפות מיחידות ההנעה של הקונצרן, עם ביצועים טובים שמגיעים במקביל לתצרוכת דלק נמוכה. גרסת ה"איוו", עם 150 כ"ס (1.5 ליטר מוגדש) ותיבה ידנית, מציעה הרבה כוח וביצועים מצוינים.
  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      22.7 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      18.4 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      45 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      3
  • נוחות והתנהגות

    הדור החדש חזר לכיול מתלים נוקשה שאפיין את הדגם בעבר, והתוצאה נוחות נסיעה סבירה על כבישים סבירים. מפגעי סלילה רציניים יותר, בפרט בעיר, מצליחים לזעזע את המרכב. התנהגות הכביש בטוחה ומאוזנת, היכולת גבוהה - אך לא מהנה בשום צורה.
  • תמורה למחיר

    מבלי להצטיין בשום סעיף, האיביזה החדשה מציעה חבילה מאוזנת. המחיר, שעדיין נמצא בצד הנמוך של טווח המחירים בקטגוריה, מותיר אותה אחת המתמודדות החזקות בקטגוריה.
  • פילוח מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2017 הגרסה הנמכרת הייתה סטייל 1 ליטר טורבו עם כ-3200 יחידות. אחריה גרסת FR 1 ליטר טורבו עם כ-700 יחידות.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    דגם חדש עם מסקנה ישנה: סופרמיני מהטובות (והמשתלמות) בקבוצה

סיאט איביזה מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

סיאט איביזה השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • `
    סיאט איביזה
    סיאט איביזה 1.0 ל' טורבו, אוט', Style
    הספק כוח סוס 110

חוות דעת גולשים על סיאט איביזה

4.9/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (7)

הנאת נהיגה

4.9

עלויות תחזוקה

4.1

נוחות השימוש ואבזור

4.9

מרווח ישיבה

4.7

תא המטען

4.6

יש לכם סיאט איביזה? כתבו חוות דעת

סיאט ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.