יש כאלה שטוענים שחלומות נועדו להתגשם, בעוד אחרים יטענו שניסיון להגשים חלום יסתיים כמעט תמיד במפח נפש. לא בטוח איזה צד צודק, אבל מבחינתנו, מה שמקלארן הציגה כעת בהחלט עונה להגדרה "חלום". גרסה נטולת גג למכונית הכביש הכי קרובה לקארט שיש להם להציע: 675 LT.
מקלארן 675LT ספיידר
צילום: מנהל

כשם הדגם, כך מספר הסוסים: 675 סוסי מרוץ מופקים ממנוע ה-3.8 ליטר, V8, בעל שני המגדשים. תיבת ההילוכים היא אוטומטית-רובוטית דו-מצמדית עם שבעה יחסי העברה. ההנעה אחורית, כיאה למקלארן, והגרסה הפתוחה, ממש כמו הסגורה, עושה שימוש בשלדת מונוקוק המשלבת סיבי פחמן ואלומיניום. מקלארן הצליחה להוריד את הגג בלי להוסיף יותר מדי משקל – בעיה קבועה במקרים כאלו – והגרסה הפתוחה שוקלת רק 1270 ק"ג, רק 40 ק"ג יותר מהגרסה הסגורה.
מקלארן 675LT ספיידר
צילום: מנהל

גרסת ה-LT ממוקדת נהג במיוחד, כך מקלארן, עם עזרים אירודינמיים משופרים המייצרים יותר כח הצמדה במהירות גבוהה מאשר בגרסה הרגילה. חלוקת המשקל היא 58% לאחור ו-42% לפנים. על התאוטה אחראים קאליפרים בעלי 6 בוכנות ודיסקים בקוטר 394 מ"מ מלפנים וקאליפרים בעלי 4 בוכנות ודיסקים בקוטר 380 מ"מ מאחור. הצמיגים דביקים במיוחד: P-Zero Trofeo R.
מקלארן 675LT ספיידר
צילום: מנהל

הביצועים, כצפוי, יגרמו לכם לדופק מואץ: תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 2.9 שניות בלבד (זהה לגרסה הסגורה). מעמידה ל-200 קמ"ש תוך 8.1 שניות (7.9 בסגורה). המהירות המרבית היא 326 קמ"ש (330 בסגורה).
מקלארן 675LT ספיידר
צילום: מנהל

ממש כמו הגרסה הסגורה, כך גם מגרסת הטופלס ייוצרו רק 500 יחידות. משמע, אם אתם רוצים אחת, אתם ממש צריכים להזדרז - ולעבור למדינה אחרת, כמובן. המחיר הוא מעט מעל 285 אלף ליש"ט, שזה 25 אלף ליש"ט יותר מהגרסה הסגורה וקצת יותר ממיליון ושש מאות אלף שקלים, לפני מס. שיהיה במזל טוב למזמינים.

אתם מוזמנים לצפות בסרטון שהכינה מקלארן לגרסה זו:

פתוחה או סגורה? איזו מקלארן אתם הייתם קונים? ספרו לנו בתגובות