רנו מגאן RS הפכה לסוג של אמת מידה בכל הנוגע לביצועים והתנהגות של מכוניות ספורטיביות עם הנעה קדמית, וגרסת הקאפ של המכונית הפכה לחלום בר השגה בקרב חובבי הפניות. עכשיו רנו מודיעה על מהדורה מוגבלת של גרסת טרופי, שתהנה גם מעיצוב צעקני יותר, מצליל קולני יותר וגם מהספק גבוה יותר.
את גרסת הטרופי החדשה יעטרו מדבקות כסופות בצד המרכב, בספוילר האחורי ואפילו בתחתית חלקה האחורי של הדלת, למען תדעו שאין זו גרסה ספורטיבית רגילה. להשלמת המראה התקינה רנו-ספורט חישוקים בקוטר 19 אינץ' ובצבע שחור, מסדרת טוריני מבית יצרנית החישוקים הספורטיבית ספידליין. בתא הנוסעים תמצאו מושבים חובקים מרופדים אלקנטרה ועור מבית ריקארו. חישור ההגה זכה גם הוא לריפוד עור ואלקנטרה.
רנו מגאן RS 275 טרופי – מהדורה מיוחדת
צילום: מנהל
אותו מנוע, אך עם הספק משודרג
בתא המנוע תמצאו את אותו מנוע שמשרת את המגאן ה-RS, שנפחו 2.0 ליטר ומוגדש טורבו. שיא ההספק עומד על 275 כ"ס (10 כ"ס יותר מהגרסה הרגילה) ומגיע ב-5,500 סיבובי מנוע, ואילו שיא המומנט (36.7 קג"מ) נמשך לאורך 2,000 סיבובי מנוע, החל מ-3,000 ועד 5,000 סל"ד. תיבת ההילוכים ידנית בלבד, והיא מורידה את הכוח אל צמד הגלגלים הקדמיים דרך אותו דיפרנציאל מוגבל החלקה עטור השבחים מגרסת הקאפ.

בניגוד לגרסת הקאפ, כאן תמצאו מערכת פליטה משודרגת מבית אקרפוביץ', יצרנית מערכות הפליטה המוערכת למכוניות ספורט ולאופנועים. מלבד השדרוג בהספק, יש לציין שהמערכת עשויה טיטניום, כך שמשקלה נמוך משמעותית ממערכת הפליטה המקורית.
רנו מגאן RS 275 טרופי – מהדורה מיוחדת
צילום: מנהל
גם פה נמצא דיפרנציאל מוגבל החלקה עטור השבחים של גרסת הקאפ
המכונית תבצע את הופעת הבכורה בפסטיבל גודווד שבבריטניה, ביוני הקרוב. המהדורה תימכר ב-20 מדינות, אך מחיר עדיין אין. פרטים נוספים, מוסרים ברנו, יגיעו לקראת יוני, עת המכונית תגיע לגודווד. בכל מקרה, לאור שבירת השיא של הקופרה סביב הרינג והצהרות הונדה על קביעת זמן מהיר אף יותר, אנחנו יותר מחכים לתוצאה שתקבע המגאן הזו סביב המסלול המפורסם.
עוד מגאן טרופי, אבל קצת אחרת