ניקו רוזברג. ניצחון שני העונה
ניקו רוזברג, נהגה של מרצדס, חצה ראשון את קו הגמר של הגרנד פרי הבריטי בתום מרוץ דרמטי ורב תהפוכות. מרוץ שייזכר במיוחד בשל שפע התפוצצויות הצמיגים, שלא עמדו בעומס בחום הרב. מדובר בצמיג השמאלי האחורי שהתפרק לראשונה אצל לואיס המילטון, מי שהיה המהיר בהקפות הדירוג והוביל באותו שלב. אחריו הגיע תורו של פיליפה מאסה בפרארי מהמקום הרביעי וזה המשיך לנהגים אחרים עד שמנהל המרוץ שקל להפסיק את המרוץ. אם לא די בדרמה הזו, הרי ש-10 הקפות לסיום פרש אלוף העולם, סבסטיאן פטל, מהמקום הראשון אחרי תקלה בתיבה ההילוכים. פטל, שהוביל ברוב המרוץ (אחרי התקר של המילטון) הוריש את מקומו לרוזברג. פרישתו גררה הוצאת מכונית קוצבת והרבה הימורים, כאשר חלק מהנהגים נכנסו להחלפה אחרונה.

קימי רייקונן, מהמקום השני, קיבל הוראות מקבוצתו שעדיף להישאר בחוץ וזו הייתה טעות. עם ההזנקה מחדש, 6 הקפות לסיום, החל מרוץ מטורף כאשר בעלי הצמיגים החדשים מהירים בהרבה. מארק וובר טיפס 5 מקומות והחל לוחץ על רוזברג, פרננדו אלונסו עבר אף הוא את רייקונן וטיפס למקום השלישי, כאשר גם המילטון עשה זאת ברגע האחרון. מותחן אמיתי.
פורמולה 1, בריטניה: הדרמה של רוזברג
צילום: מנהל
קימי רייקונן. החלטה לא נכונה

חמישי סיים רייקונן לפני מאסה, אדריאן סוטיל המפתיע בפורס אינדיה, דניאל ריקרדו בטורו רוסו, פול דירסטה (פורס אינדיה) וניקו הולקנברג (סאובר). מה שברור בכל הדרמה הזו שמרצדס שהייתה המהירה בהקפות הדירוג ובפירוש ממשיכה להשתפר ולהיות טובה גם במרוץ. ומה שחשוב? הפרישה של פטל פותחת מחדש את הקרב על האליפות.

גרנד פרי בריטניה
1. ניקו רוזברג – מרצדס
2. מארק וובר – רד בול
3. פרננדו אלונסו – פרארי
4. לואיס המילטון – מרצדס
5. קימי רייקונן – לוטוס
6. פיליפה מאסה – פרארי
7. אדריאן סוטיל – פורס אינדיה
8. דניאל ריקרדו – טורו רוסו
9. פול- דירסטה – פורס אינדיה
10. ניקו הולקנברג – סאובר

אליפות העולם לנהגים
1. סבסטיאן פטל – 132 נקודות
2. פרננדו אלונסו – 111 נק'
3. קימי רייקונן – 98 נק'
4. לואיס המילטון – 89 נק'
5. מארק וובר – 87 נק'

אליפות העולם ליצרנים
1. רד בול – 219 נקודות
2. מרצדס – 171 נק'
3. פרארי – 168 נק'
4. לוטוס – 124 נק'
5. פורס אינדיה – 59 נק'