צמד מכוניות הרד בול
סבסטיאן פטל עשה צעד חשוב נוסף במאבק שלו על זכייה באליפות עולם שלישית ברציפות כאשר ניצח בגרנד פרי ההודי. קרקס הגרנד פרי הגיע למסלול שליד העיר ניו דלהי, וגם באובך שהקשה על תנאי הראות, נראתה קבוצת רד בול בכושר שיא. פטל היה המהיר בהקפות הדירוג והקדים את חברו לקבוצה, מארק וובר, כמו גם את לואיס המילטון וג'נסון באטון במקלארן. פרננדו אלונסו, יריבו של פטל לתואר, דורג רק במקום החמישי.

היכולת של פטל המשיכה לזינוק, כאשר צמד מכוניות הרד בול נוטלות את ההובלה. מאחור הצליח אלונסו למזער נזקים, כאשר תוך חמש הקפות עבר את צמד מכוניות המקלארן, כדי להשתלט על המקום השלישי. אחרי החלפת הצמיגים הצליח הספרדי לצמצם את הפער גם על וובר ולבסוף עבר אותו ועלה למקום השני, כאשר הוא מנצל בעיה במערכת הקרס אצל האוסטרלי. גם המילטון החל לוחץ בשלבי הסיום על וובר אך לא הצליח לעבור. אחריו סיים באטון, שאחרי פתיחה רבת אירועים בה עלה למקום השלישי וירד לחמישי, ניהל מרוץ רגוע. על המקום השישי נאבקו לאורך כל המרוץ פיליפה מאסה בפרארי וקימי רייקונן בלוטוס, שלבסוף נאלץ להסתפק במקום השביעי. אחריו סיימו ניקו הולקנברג בפורס אינדיאה, רומאן גרוז'אן בלוטוס, וברונו סנה בוויליאמס.
פורמולה 1: פטל מנצח גם בהודו
צילום: מנהל
סבסטיאן פטל באימונים

כאשר נותרו עוד שלושה מרוצים בלבד לסיום העונה, הכל עוד פתוח, אבל פער של 13 נקודות ויכולת מצוינת בהחלט יכולים לתת לפטל ולרד בול סיבה לאופטימיות.

גרנד פרי הודו
1. סבסטיאן פטל – רד בול
2. פרננדו אלונסו – פרארי
3. מארק וובר – רד בול
4. לואיס המילטון – מקלארן
5. ג'נסון באטון – מקלארן
6. פיליפה מאסה – פרארי
7. קימי רייקונן – לוטוס
8. ניקו הולקנברג – פורס אינדיאה
9. רומן גרוז'אן – לוטוס
10. ברונו סנה – וויליאמס

אליפות העולם לנהגים
1. סבסטיאן פטל – רד בול 240 נקודות
2. פרננדו אלונסו – פרארי 227 נק'
3. קימי רייקונן – לוטוס 173 נק'
4. מארק וובר – רד בול 167 נק'
5. לואיס המילטון – 165 נק'

אליפות העולם ליצרנים
1. רד בול – 407 נקודות
2. פרארי – 316 נק'
3. מקלארן – 306 נק'
4. לוטוס – 263 נק'
5. מרצדס – 136 נק'