פיג'ו RCZ מתיחת פנים
פיג'ו חושפת פרטים על מתיחת הפנים ל-RCZ, שתוצג בתערוכת פריז הקרובה ותשווק בשנת הדגם 2013. זוהי הפעם הראשונה בה עובר הדגם עדכון עיצובי מאז הוצג (2010). השינוי הבולט נמצא בחזית המכונית, שעוצבה מחדש ותואמת יותר את הקו העיצובי הנוכחי של היצרנית. יש לה גריל ופגוש חדשים בעלי זוויות מעט פחות מרובעות המעניקות מראה קצת יותר בוגר.

למעט השינויים הקוסמטיים, זוכה פיג'ו RCZ גם לתוספות עיצוביות ברשימת האבזור, שכוללות בעיקר אפשרויות צביעה חדשות ושאר התאמות אישיות. נוספו לה שתי אפשרויות צביעה חדשות, שמצטרפות לתריסר רמות הגימור השונות, ושני עיצובים חדשים לחישוקים שמביאים את מספר האפשרויות בגזרה זו ללא פחות מ-10. גם תא הנוסעים זכה לעדכון קל, עם נגיעות בפרטים הקטנים. שורה תחתונה, אנחנו שמחים לדווח שהמראה הנאה של ה-RCZ לא נפגם.

על הדרך מפרסמת פיג'ו גם פרטים ראשונים על מכונית קונספט שמבוססת על ה-RCZ ואף נושאת את שמה, שצפויה להוות קדימון לגרסת-העל של הקופה הספורטיבית. קוראים לה פיג'ו RCZ R קונספט, וחוץ מהעיצוב הכוחני והצביעה הייחודית, אנחנו יודעים לספר לכם שהיא תונע על-ידי גרסה משודרגת של מנוע ה-1.6 ליטר טורבו המוכר שיספק כאן לא פחות מ-260 כ"ס. בנוסף מספרת פיג'ו שעל אף הכוחניות, נתון פליטת המזהמים ב-RCZ R עומד על 155 גרם של פחמן דו-חמצני לקילומטר בלבד.
פיג'ו RCZ זוכה למתיחת פנים (וידאו)
צילום: מנהל

מתיחת הפנים וגרסת-העל יוצגו כאמור בתערוכת פריז הביתית ההולכת וקרבה. ה-RCZ העדכנית תשווק כמודל 2013 של הדגם ואילו ה-RCZ R, על אף הגדרתה כקונספט, צפויה להצטרף להיצע הגרסאות גם כן במהלך השנה הקרובה. הן כנראה לא מה שיציל את פיג'ו מהצרות, אבל הן ללא ספק עוזרות לשמור על הגחלת ועל המוניטין החיובי.