היפנים הם הראשונים ככל הנראה לעשות את מה שכל תוכניות הרכב (וייתכן שגם אנחנו) יעשו בשנה הקרובה – השוואה בין מאזדה MX5, הרודסטר הקטנה והנמרצת ששינתה את פני הקטגוריה עם תג מחיר אטרקטיבי וביצועים מהנים, לבין האחיות התאומות לבית סובארו וטויוטה שמתכוונות לשנות את פני קטגוריית הקופה המהנות והלא-נורא-יקרות (יחסית).
המיקום – מסלול מרוצים ביפן, באורך של 3,422 מטרים. השיטה – התאומות, סובארו BRZ וטויוטה GT 86 מתחילות ראש בראש, ואילו ה-MX5 זוכה לפור של כמה מטרים בגלל שההספק שלה נמוך יותר (161 כ"ס לעומת 200 אצל האחיות). מצד שני, ה-MX5 קלה יותר ובעלת יחס כוח למשקל דומה לשתיים האחרות. התאוצה שלה ל-100 קמ"ש כמעט זהה ובסרטון נוסף (מצורף בסוף) ניתן לראות עד כמה המצב צמוד במרוץ דראג של 0-400 מטרים.

הנהגים בסרטון מספקים ככל הנראה קריינות שנונה ומרתקת, אבל אנחנו לא מבינים יפנית. ניתן להניח שהבחור ב-MX5 אומר משהו בסגנון "תמות נפשי עם פלשתים" כשהוא מחליק בפניות וזועק בהתרגשות בישורות. בסופו של דבר מצליח נהג ה-GT 86 לעקוף אותו ומיד אחריו עושה כן גם נהג ה-BRZ. בגלל שמדובר בשתי מכוניות כמעט זהות לחלוטין, התוצאה כנראה טמונה בנהגים. בסיום משיגה ה-GT 86 זמן של כדקה ו-46 שניות, כאשר אחריה מגיעה ה-BRZ בהפרש של שנייה אחת וה-MX5 כשנייה וחצי אחריה.