שברולט קרוז סטיישןאחרי גרסאות האצ'בק וסדאן, לא מפתיע ששברולט קרוז מקבלת גם גרסת סטיישן. מרענן לראות שהעיצוב של זו הרמוני ושלם, ושחלקה האחורי הוא בעל מראה ספורטיבי ומעוגל. בשברולט טוענים לשינויים קלים גם בעיצוב החלק הקדמי (בעיקר בפנים הפנסים הקדמיים ופנסי הערפל) וכן בחישוקים הקלים. יש כמובן גם אפשרות לפסי מנשא אינטגרליים בגג, כמו במרבית רכבי הסטיישן.
שברולט קרוז סטיישן ארוכה מגרסת הסדאן ב-7.5 ס"מ, ומעמידה את הסרגל על 467.5 ס"מ בסה"כ. תא המטען מאפשר הטענה של 500 ליטרים (במדידה עד קו החלונות), כ-50 ליטר יותר מהסדאן, בעוד עם קיפול המושבים האחוריים מתקבלים 1,500 ליטרים עד לגג המכונית. פנים המכונית משתדרג מעט, עם בחירה מגוונת יותר של ריפודי מושבים, טיפול קטן בקונסולה המרכזית, כניסה ללא מפתח ואופציה למערכת מדיה חדשה מבית שברולט, בשם MyLink, המתממשקת טוב מבעבר עם סמארטפונים, ומציגה את המידע על מסך-מגע בגודל 7 אינץ'.
תערוכת ז'נבה הקרובה (מרץ) תהווה את ההצגה הרשמית של המכונית, בעוד ההגעה לכבישי אירופה תהיה לקראת הקיץ. מ-UMI, יבואנית שברולט, כי אלינו היא תגיע מעט מאוחר יותר, אבל כנראה שעוד השנה.