משבר עולמי או לא, אנשי ג'נרל מוטורס בארץ, חברת 'UMI' מצפים לתחילת שנת 2009 כדי להשיק כאן את אחד הכלים החשובים והמעניינים שלהם לשוק הישראלי. מדובר בשברולט טראוורס, האח התאום של ביואיק אנקלייב, אשר ירש את מקום הרנדוו שהצליח כאן לפני מספר שנים. למעשה רכב ראשון למטרות תקינה כבר הגיע לארץ אבל השיווק יחל באמצע ינואר.
הטראוורס הוא רכב גדול למדי עם בסיס גלגלים באורך של 302 ס"מ ואורך כללי של 521 ס"מ. הוא יצויד במנוע ה-3.6 ליטר המוכר של ג'נרל-מוטורס (אימפלה וקדילאק) אשר יגיע באופן מעניין בשתי גרסאות עם 281 כ"ס או 288 (ל-LTZ המהודרת וכפולת המפלטים). בשני המקרים ישודך המנוע לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. לפחות בתחילת הדרך הטראוורס לא אמור להחליף אף כלי בהיצע של שברולט ישראל אלא להצטרף אליו.

אחד היתרונות המעניינים של הטראוורס יהיה העובדה שהוא יוצע עם שמונה מקומות ישיבה בגרסאות הבסיסיות. הגרסה המהודרת תוצע עם שבעה מקומות. היבואן מתכוון להציע שלוש רמות גימור כאשר גם המפוארת תכלול בנוסף לעור ולתפעול החשמלי למושבים גם פרטים ייחודיים כמו מקרר. כרגיל אצל שברולט גם רמות הגימור הבסיסיות תהיינה נדיבות למדי והרכב יגיע עם שש כריות אוויר ובקרת יציבות. גם המחירים יהיו תחרותיים למדי וינועו בין 240,000 ל-315,000 שקלים.

ב-2009 בישראל: שברולט קאמארו, קרוז וטראוורס
לדפי שברולט בקטלוג 'אוטו'