מכוניות מיני (או עירוניות) אינן אהובות במיוחד על הציבור הישראלי ולמעשה אינן קיימות כאן מאז הופסק שיווק הסמארט – ולכן סביר להניח שלא נזכה לראות כאן את הדגם האירופי החדש של סוזוקי/אופל. כפי שהיה בעבר עם הסוזוקי וואגון R והאופל אגילה, גם כאן מדובר למעשה במכונית אחת שתשווק בנפרד על ידי שני המותגים. במקרה של סוזוקי מדובר בכינוי חדש, 'ספלאש' (גרסת קונספט בשם זה הוצגה בתערוכת פריז האחרונה), ובמקרה של אופל מדובר במחליפה לאגילה והשם יישמר.סוזוקי ספלאש, עושה ווישש...למרות ההגדרה כמכונית מיני, הספלאש/אגילה יושבת על בסיס פלטפורמת הסוזוקי סוויפט המצליחה, והממדים דומים או אף גדולים יותר – אורך 3.74 מ' (בגרסת אופל), רוחב 1.69 מ' וגובה 1.59 מ' (לעומת 1.50 מ' בסוויפט). המנועים, לעומת זאת, קטנים יותר: 1.0 ל' 65 כ"ס, 1.2 ל' 86 כ"ס, ו-1.3 ל' דיזל עם 75 כ"ס. מנוע ה-1.2 ל' יוצע גם עם תיבה אוטומטית. שני מנועי הבנזין הם פיתוח חדש של סוזוקי, והדיזל הוא אותו מנוע מוכר ומצויין שפותח במשותף על-ידי GM ופיאט.
שתי הגרסאות יגיעו לשוק באביב 2008, עם מינימום של 4 כריות אוויר ואפשרות לצמד כריות אוויר נוספות ו-ESP. הייצור יתבצע במפעל סוזוקי בהונגריה, כאשר מנוע הדיזל ייוצר בהודו תחת רשיון מחטיבת המנועים של GM.