מקלארן חשפה גרסה חדשה של משפחת ה-"500", שתמוצב מעל ה-570S. קוראים לה 600LT, ר"ת של "Long Tail" (זנב ארוך). השם LT הוא מסורת במקלארן, ומתייחס למכוניות שחלקן האחורי הוארך - בין היתר לטובת יציבות עדיפה במהירויות גבוהות.

המסורת הזו התחילה עם ה-F1 GTR Longtail משנות ה-90, וב-2015 חזרה עם ה-675LT. כמוהן, גם ה-600LT תיוצר במהדורה מוגבלת, אם כי מקלארן לא נוקבת במספר היחידות שייוצרו.


בדומה ל-675LT שהתבססה על משפחת ה-"600", המכונית החדשה מציעה מרכב ארוך יותר (כאן ב-7.4 ס"מ), כמו גם שימוש נרחב יותר בסיבי פחמן לחסכון במשקל (1,247 ק"מ, 96 פחות מ-570S). מלבד תוספת האורך בוצעו גם שינויים קלים לעיצוב, רובם ככולם לשיפור היעילות האווירודינמית, בעוד פתחי מפלט עליונים נועדו בעיקר לרושם (תודו שזה עובד). ה-600LT מצוידת גם בצמיגים שפותחו במיוחד עבורה על-ידי פירלי (על בסיס דגם ה-P זירו טרופאו R).

מקלארן חשפה מכונית ספורט חדשה: 600LT


על-פי היצרנית, הגרסה החדשה מיועדת למי שרוצה את המכונית החדה ומותאמת ביותר לנהיגת מסלול, כמובן מבלי לוותר על רישוי לנהיגה בכביש ציבורי. לכך יסייע גם מנוע טווין-טורבו V8, עם 600 כ"ס ו-63.2 קג"מ מנפח של 3.8 ליטר. נתון ההספק פירושו של-600LT יש 481 כ"ס לטון, מכובד בהחלט.

מקלארן חשפה מכונית ספורט חדשה: 600LT


לכן מעט תמוה לגלות שמקלארן בחרה שלא לפרסם נתוני ביצועים של הדגם החדש, מידע שנשמר אולי לקראת תחילת הייצור באוקטובר השנה. אפשר לצפות עם זאת לשיפור ביחס ל-570S, שמאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.2 שניות ולמהירות מרבית של 328 קמ"ש.

מה שכן ידוע כבר עכשיו הוא המחיר - החל מ-185,500 פאונד (885,000 שקל). כלומר אם יתמזל מזלכם ותייבאו אחת בייבוא אישי, צפו לשלם יותר משני מיליון שקלים.