אופנת רכבי הפנאי בשיאה, וגם אודי A1 רוצה נתח מהעוגה. יצרנית מכוניות היוקרה חשפה גרסת "שטח" של הסופרמיני היוקרתית, עם עיצוב מתאים ואפילו מרווח גחון מוגדל.

קוראים לה "סיטיקארבר" (Citycarver), והיא מיועדת למי שרוצה מראה שטח מבלי לרכוש רכב פנאי "אמיתי". עם הנעה קדמית יכולת שטח של ממש כמובן אין כאן, אבל באודי בכל זאת השקיעו וטרחו אפילו להציע הגבהה של ארבעה ס"מ, שלושה וחצי מהם תודות למתלים חדשים והיתר בזכות גלגלים גדולים יותר.

ה-A1 סיטיקארבר מציעה סבכה קדמית מתומנת (משושה ב-A1 רגילות), עם שני פתחי איוורור מעליה במקום שלושה. פתחי האיוורור הצדדיים אף הם שונים, ומאחור תמצאו פגוש בעיצוב חדש. מלפנים ומאחור מוצע פס כסף דמוי-מיגון גחון, ומהצד בולטים חיפויי בתי גלגלים מפלסטיק וחצאיות בצבע שחור.

אודי A1 יורדת לשטח: סיטיקארבר
אודי A1 סיטיקארבר (מימין) והדגם הרגיל

בתא הנוסעים השינויים כבר יותר מינוריים, ונוגעים בעיקר לשילובי אבזור וגוונים. בין היתר ניתן יהיה להזמין את הסיטיקארבר עם ערכות צבע שונות - מנטה, כתום, נחושת וכסף - ובשלוש רמות גימור, כולל S ליין ספורטיבית.

אודי A1 יורדת לשטח: סיטיקארבר


עם השקת הדגם באירופה בסתיו הקרוב, תוצע גם מהדורה מיוחדת בשם "מהדורה ראשונה", שכוללת מדבקות "Edition One" בתחתית דלתות הצד, חישוקי "18, גג בצבע שונה מהמרכב וערכת השחרה לסמלים.

אודי A1 יורדת לשטח: סיטיקארבר


הסיטיקארבר יוצע במגוון המנועים הרגיל של ה-A1, כולל בגרסאות אוטומטיות. מחברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי, נמסר כי נושא שיווק הגרסה החדשה נמצא בבחינה מול היצרנית.