סיטרואן ברלינגו
פיג'ו מקצרת תהליכים, ותעשה שימוש בידע של
מיצובישי בכדי להדביק את הפער מרנו. זה יקרה בקטגוריית המסחריות הקטנות, שם
רנו צפויה להתחיל לשווק את ה
קנגו Z.E, גרסה חשמלית למסחרית ששיווקה בישראל החל לפני מספר חודשים. על ההסכם החדש הודיעו שני הקונצרנים בהודעה משותפת לעיתונות.
במסגרת שיתוף הפעולה בין היפנים לצרפתים, מיצובישי תתכנן
סיטרואן ברלינגו ו
פיג'ו פרטנר חשמליות. זאת, במתכונת דומה ל
פיג'ו איון (iOn) וסיטרואן סי-זירו (C-Zero), אותן מייצרת מיצובישי עבור קונצרן PSA (פיג'ו-
סיטרואן) על בסיס ה-
i-MiEV. בשלב זה לא ידוע אם מיצובישי תציע גרסה משלה למסחרית החשמלית.
האוטומוטיב ניוז מדווח בנוסף כי בשבועות האחרונים קונצרן PSA ומיצובישי ניהלו מגעים בנוגע לשיתוף פעולה נוסף – בקטגוריית המכוניות הקטנות. לפי הדיווח, שני הצדדים שוקלים לפתח יחד מכונית עממית וזולה שתכוון לשווקים מתפתחים, בראשם הודו וסין, על בסיס פלטפורמה של מיצובישי.