צמד מכוניות הרד בולאלוף העולם הגרמני, סבסטיאן פטל, ניצח בגרנד פרי של גרמניה שנערך השנה במסלול נורבורגרינג. קצת קשה להאמין, אבל פטל מעולם לא ניצח במגרש הביתי שלו, מה שמסביר את השמחה הגדולה שבקעה ממכשירי הקשר בסוף המרוץ המותח.
פטל הוביל מהפתיחה, כאשר יחד עם חברו לקבוצה, מארק וובר, הצליח לעבור כבר בזינוק את לואיס המילטון שהיה המהיר בהקפות הדירוג. ואולם סימנים הראשונים לדרמה נראו כבר בהחלפת הצמיגים הראשונה כאשר טעות נדירה של קבוצת רד בול גררה התפרקות מיידית של הצמיג האחורי במכונית של וובר, מיד כשניסה לצאת מהעמדה. הצמיג פגע בצלם, וובר נדחף לעמדה, וירד למקום האחרון.

בהמשך הייתה זו מכונית של מארוסיה שפרשה אך הידרדרה ללא נהג למסלול באופן מסוכן. המכונית הקוצבת שיצאה איחדה את השורות ובהזנקה מחדש קיבלנו חוד של פטל כאשר מאחוריו שתי מכוניות הלוטוס של רומן גרוז'אן וקימי רייקונן. לוטוס הכניסה את גרוז'אן להחלפת צמיגים ורד בול הגיבה בהכנסה של פטל, כך שאת ההובלה נטל רייקונן. אולם עשר הקפות לפני הסיום נכנס גם רייקונן להחלפת צמיגים וירד למקום השלישי. כניסה מאוחרת? לא ממש. כעת הוא היה מהיר יותר (במצב הפוך מזה שפגע בו במרוץ הקודם) ואחרי שבעזרת הוראות קבוצתיות עבר את גרוז'אן הוא החל סוגר את הפער על פטל. הוא כמעט והדביק אותו על קו הסיום, אך נאלץ להסתפק במקום השני.

רביעי סיים פרננדו אלונסו בפרארי, לפני המילטון שסבל משחיקה גבוה של צמיגים אך עבר בהקפה האחרונה את ג'נסון באטון. באטון הצליח לסיים שישי למרות מכונית נחותה ובזכות טקטיקת צמיגים חכמה במיוחד. למקום השביעי הצליח להגיע וובר תוצאה מצוינת בהתחשב במה שעבר עליו קודם. שמיני סיים סרג'יו פרז במקלארן לפני ניקו רוזברג במרצדס וניקו הולקנברג בסאובר.

גרנד פרי גרמניה
1. סבסטיאן פטל – רד בול
2. קימי רייקונן – לוטוס
3. רומן גרוז'אן – לוטוס
4. פרננדו אלונסו – פרארי
5. לואיס המילטון – מרצדס
6. ג'נסון באטון – מקלארן
7. מארק וובר – רד בול
8. סרג'יו פרז – מקלארן
9. ניקו רוזברג – מרצדס
10. ניקו הולקנברג – סאובר

אליפות העולם לנהגים
1. סבסטיאן פטל – 157 נקודות
2. פרננדו אלונסו – 123 נק'
3. קימי רייקונן – 116 נק'
4. לואיס המילטון – 99 נק'
5. מארק וובר – 93 נק'

אליפות העולם ליצרנים
1. רד בול – 250 נקודות
2. מרצדס – 181 נק'
3. פרארי – 183 נק'
4. לוטוס – 157 נק'
5. פורס אינדיה – 59 נק'