אתמול (יום ד'), לאחר 163 גיליונות נסגר מגזין 'הגה'. מגזין הגה הוקם בתחילת 1999 לצד מגזין האופנועים מוטו הוותיק והופץ לצד מגזינים נוספים. ב-2009 רכש אילן ציוני, הבעלים, קבוצת מגזינים נוספת מידי SBC, שינה את שם הארגון ל'מוטו תקשורת' ואיחד את מגזין 'רכב' שהופק והופץ ע"י SBC עם מגזין הגה. אבל בשנים האחרונות התקשה מגזין הגה להצדיק כדאיות כלכלית ואתמול כאמור, נסגר.

המרוויחה מהמהלך היא קבוצת 'אוטו'. בעקבות הסכם שנחתם בין שני הגופים הוחלט שמוטו תקשורת תפיץ למנויי הגה את מגזין אוטו. כך שעם הצטרפות מנויי הגה לתפוצה, מתחזקת קבוצת אוטו עוד יותר.
קבוצת אוטו היא ספקית התוכן הייעודי בנושאי רכב, עם מספר הקוראים הגדול בישראל. בין היתר מפרסמת הקבוצה את: מגזין אוטו, אתר האינטרנט AUTO.CO.IL, מדור הרכב של 'ישראל היום', מדורי רכב במקומונים שונים, תוכן בנושא רכב באתר הכלכלי 'ביזפורטל' ועוד. כמו כן, מספקת הקבוצה לציבור הרחב שרותי יעוץ אישיים לרכישת רכב.

דני פרומצ'נקו, יו"ר קבוצת אוטו אמר שהסכם זה מהווה צעד ראשון בשיתופי פעולה נוספים בין החברות. שירי אביב, סמנכ"ל מוטו תקשורת אמרה בהודעה לעיתונות כי בזמנים הנוכחיים אין כדאיות כלכלית בהפקת שני מגזינים מקבילים בתחום הרכב. מגזין אוטו הוותיק בישראל, מספק תקשורת איכותית ומלאה לחובבי המכוניות ולרוכשי כלי רכב בישראל. מהלך זה מחזק את מעמדו כגוף תקשורת הרכב המוביל במדינה.