לפני כשנה שחררה סדנת 9ff הגרמנייה הצהרה יומרנית ביותר, מלווה בתמונה בודדה בדבר עבודה על תכנון ופיתוח המכונית הסדרתית (הכל יחסי, כמובן) המהירה ביותר בעולם, המורשית לתנועה בכביש ציבורי.
ה-9ff GT9-R מתבססת אמנם באופן קלוש על פורשה 911 GT3, אך עברה התאמות, שיפורים, חיזוקים ולמעשה בניה מחדש עד כי ניתן לומר שמדובר בפיתוח של 9ff ולא בגרסה משופרת של פורשה.
ה-9ff GT9-R מצוידת במנוע 6-צילינדרים 'בוקסר' בנפח 4.0 ליטר המכויל לספק 1,120 כוח-סוס סנסציוניים. הספק ראוי זה הביא את המכונית לקביעת שיא מהירות – שטרם הוכר רשמית – של 414 קמ"ש, כמעט 2 קמ"ש מהר מהשיאנית (הרשמית) הנוכחית, ה-SSC Ultimate Aero TT שקבעה 412.28 קמ"ש.
מעבר לנתון המהירות גם יתר המספרים עליהם מצהירים ב-9ff מרשימים; 100 קמ"ש מובטחים תוך 2.9 שניות בלבד ואת קו 300 הקמ"ש תשיגו תוך 15.8 שניות בלבד.
נציין שהמספרים עליהם מצהירה 9ff טעונים הוכחה ואישור רשמי בכדי להיחשב שיא עולם, לכן לעת עתה הצהרות 9ff טובות לא יותר מהצהרות טוענת נוספת לכתר, קיטינג הבריטית, שהצהירה כי מכוניתה, ה-KTR (למטה), כבר השיגה מהירות מדודה של 418.6 קמ"ש אך גם זו טעונה עדיין הוכחה, וטרם הוכרה באופן רשמי.

המהירה בעולם?
צילום: מנהל
קיטינג (Keating)
אנשי 9ff לא פרסמו מחירים, אך הבהירו כי המכונית תוצע ותימסר ללקוחות בכל מקום בעולם. עוד מובטח שלא תצאנה 2 מכוניות זהות את הסדנה, בשל רשימת האופציות, הצביעות, התוספות והגימורים הכמעט אינסופית מתוכה יוכל הלקוח לבחור את התמהיל המועדף עליו. הייצור מוגבל בשלב זה ל-20 יחידות בלבד.