אחרי שרכישתה הושלמה אשתקד על ידי UMI, והיא הפכה לחלק מקבוצת UMI, חנכה חברת אוויס את מתחם השירות המרכזי החדש והמודרני שלה. המתחם מוקם בצמוד למטה החדש של קבוצת UMI בלוד. "הרעיון הוא שכלי הרכב שלנו יקבלו את השירות הכי נכון מיום לידתם, דרך השירות בליסינג ועד ללקוח שירכוש אותם כרכב משומש, ולרכז את כלל הפעולות התפעוליות תחת קורת גג אחת" הסביר אבישי לוי, משנה למנכ"ל UMI ומנכ"ל אוויס. 

אוויס מחדשת ומתחדשת


עיקר פעילות האתר, שהוקם בהשקעה של 30 מיליון שקלים, תהיה השבחת כלי רכב לפני מכירה, אך הוא ישמש גם לשירות וטיפולים של עיקר צי הליסינג של אוויס ולבדיקות של רכבי השכרה וטיפולים בהם. באתר 82 עמדות עבודה והוא משתרע על 26 דונמים. לפי לוי, מדי יום יעברו באתר כ-400 כלי רכב. האתר יכלול עמדות בחינה של קומפיוטסט, עמדת פחחות וצבע של יונייטד שיא, צמיגיה של אוטולוקס, מכונת שטיפה ותחנת דלק. באתר גם חדר צילום כדי ליצור רמה אחידה לצילומי הרכב המשומש המועלים לרשת. בחברה מספרים שכל מכונית תעבור 127 בדיקות לפני יציאתה למכירה.  

אוויס מחדשת ומתחדשת


לוי מקווה שהחברה תוכל לקבל אישור ממספר יבואנים לפעול כמוסך מורשה, מה שיקל על הליכי הטיפול במקרים מורכבים יותר. בעתיד עשוי המתקן הגדול לשמש גם את מותגי UMI כמוסך שירות.

אוויס מחדשת ומתחדשת


2018
לוי ואנשי UMI צופים ירידה קלה בהיקף מכירת רכב חדש ב-2018, לכ-267,000 כלים. עם זאת, ההנחה הכללית היא ששוק הרכב ישמור בסך הכל על יציבות הן בתחום הרכב חדש והן בתחום מכירות הרכב המשומש, שלפי לוי היקפו כ- 550,000 כלים בשנה. גם בתחום הליסינג המוסדי תישמר היציבות, והשוק ישמור על היקף של ב-225,000 כלים בכלל החברות. לוי צופה צמיחה בתחום שתגיע מכיוון הליסינג הפרטי, שהיקפו עדיין קטן.   

אוויס מחדשת ומתחדשת


שירותים חדשים 
במקביל חנכה אוויס מספר פעילויות חדשות. המעניינת מכולן היא אוויס DREAM, שתאפשר השכרה של מכוניות ספורט ויוקרה. המבחר ההתחלתי כולל שברולט קמארו שתעלה כ-1500 שקלים ליום, דגמים ממותגי יוקרה שחברים בקבוצת UMI ובחברת המזרח (קאדילק, יגואר ולנד-רובר/ריינג' רובר), אך גם ממרצדס. בעתיד הקרוב צפויה הפעילות לכלול גם מכוניות של מזראטי, השייכת לחטיבת היוקרה של UMI. כן תציע אוויס מסירת רכב משומש בבית הלקוח; שירות MOVING, שיאפשר לשכור רכב מסחרי לצרכי העברות, ואפליקציית שירות ללקוחות הליסינג. 

אוויס מחדשת ומתחדשת


המתחם החדש יאפשר לאוויס להציע חבילות שירות וטיפולים גם למכוניות משומשות. בעתיד הקרוב תציע אוויס גם מערך "קונטקטד", הדומה לזה שמציעים חלק מיבואני הרכב, ואשר בין היתר יחבר את לקוחות החברה למוקדי השירות.