נציגת פלח הסופרמיני של שברולט, האוויאו הושקה כבר ב-2003 ועברה רענון משמעותי אחרון רק ב-2005. עכשיו, אחרי חיים ארוכים (במושגי מכוניות) דלפו לרשת תמונות של היורשת למכונית הקטנה שתגיע לשווקים רק בתחילת 2011.

כפי שסיפרנו לכם בעבר, ה"אוויאו הבאה" (בשווקים מסוימים תיקרא אוויאו, באחרים אגיל), תוכננה מהמסד ועד הטפחות בברזיל ותיוצר, בשלב ראשון, במפעל GM בארגנטינה. ייתכן כי בשלב מאוחר יותר תיוצר היורשת הטרייה גם במפעל שברולט במישיגן, ארה"ב. בסיס הגלגלים של הדגם החדש יעמוד על כ-250 ס"מ והמכונית תוצע עם אופציה לשני מנועי בנזין: 1.4 ליטרים עם 105 כ"ס או 1.8 ליטרים עם 129 כ"ס.

על סמך הצילומים ששוחררו לרשת נראה כי חזית שברולט אוויאו החדשה מזכירים מעט את המכונית הקומפקטית של המותג, שברולט קרוז, אולם עם מראה "כעוס" יותר. קו המותניים הגבוה, התפיחות הקלות מעל לגלגלים והחזית הקרבית אמורים להעניק לקטנה המיועדת עיצוב ומראה ספורטיביים ודינאמיים. עיצוב הפנים מודרני ומושך, אך לוח השעונים נראה עמוס מדי.

האוויאו הנוכחית מפגינה חולשה בתחום הבטיחות וסבלה מאיכות בינונית בלבד בתא הנוסעים, יש להניח כי שברולט תטפל במידה כזאת או אחרת בבעיות אלה וכי הדגם החדש יציג שיפור. גרסת ה-RS החמה של הדגם החדש לא צפויה להגיע לייצור בעתיד הנראה לעין, אולם מראה רומז על עתידה של גרסת ה-5 דלתות של האוואו.