לנד רובר דיפנדר - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / נוחות נסיעה, תא נוסעים, יכולת שטח, עיצוב

חסרונות / יקר, איכות גימור, התנהגות כביש

בשורה התחתונה / אייקון שטח, בצדק

לנד רובר דיפנדר 2021 חוות דעת

  • רקע כללי

    בשנת 2019 הציגה יצרנית רכבי השטח הוותיקה את היורש לרכב האייקוני שליווה אותה מתחילת דרכה - לנד רובר דיפנדר החדש.

    מדובר בדור חדש לגמרי, העושה שימוש בשלדה חדשה ושונה מהותית מזו של הדור היוצא. הדיפנדר המקורי השתמש בשלדת סולם חסונה וסרנים חיים להשגת יכולת השטח המרשימה. יורשו המודרני משתמש במיטב הטכנולוגיה העכשווית - מרכב אחוד, מתלי אוויר ומערכות אלקטרוניות רבות כולל מערכת המדמה מכסה מנוע "שקוף".

    לצד מערכות האלקטרוניקה המיועדות לאפשר את יכולת השטח המרשימה, דיפנדר המודרני מצויד גם במגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות.

    העיצוב שואב השראה מהמקור, אבל מביא פרשנות מודרנית שמזכירה לא מעט גם את דיסקברי 4. בסביבת הנהג מדובר במהפך של ממש, כאשר במקום זו הספרטנית של הדור היוצא אנו פוגשים סביבת נהג מודרנית ואיכותית.

    דיפנדר מוצע בשני אורכי מרכ ובסיסי גלגלים - גרסת 90 הקצרה בעלת שלוש דלות וחמישה מושבים או גרסת 110 הארוכה בעלת חמש דלתות ואפשרות לשבעה מושבים.

    דיפנדר מוצע בישראל עם שני מנועים: דיזל בנפח 2.0 ל' או בנזין בנפח 3.0 ל' (6 ציל'). מנוע הדיזל מוצע בשני הספקים - 200 או 240 כ"ס, מנוע. הבנזין מפיק 400 כ"ס. בכל המקרים מדובר במנועים מוגדשים המשודכים לתיבה אוטומטית. ההנעה כמובן כפולה.

    לנד רובר דיפנדר החדש הגיע לישראל בחודש יוני 2020.

  • עיצוב ונוכחות

    דיפנדר החדש נראה נהדר. משלב בין אלמנטים מודרניים מדגמי דיסקברי האחרונים (בעיקר מלפנים) לאלמנטי רטרו המאפיינים את דיפנדר לדורותיו.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג משלבת בין מופע מודרני ועכשווי המתאים לליין דגמי לנד רובר החדש, יחד עם אלמנטי רטרו ומחוות "שטח" כמו ברגים חשופים ומוטות רוחב.

     

    צג המולטימדיה מרהיב אך אינו נוח לתפעול. תנוחת הנהיגה גבוהה והמושב מוצלח.

     

    מאחור המרחב לנוסעים נדיב ביותר. גם בשורה השלישית יש די מקום.

     

    תא המטען קטן כשכל המושבים בשימוש (160 ל') אך עם קיפול שני המושבים הוא ענק ממש (למעלה מ-700 ל'). הדיפון קשיח ומתאים לעבודת שטח.

  • מנוע וביצועים

    מנוע הדיזל (240 כ"ס, 43 קג"מ) מספק ביצועים טובים למדי. זמינוח הכוח טובה והאופי הנינוח מתאים לאופי הכלי.

     

    תיבה ההילוכים (8 יחסים) מעדיפה חלקות על פני זריזות וזה ממש בסדר.

     

    צריכת הדלק במהלך מבחן מאמוץ (כולל קטע שטח ארוך) עמדה על 8.5 ק"מ לליטר. בנהיגת כביש מעורבת ורגועה יותר רשמנו מעל 10 ק"מ לליטר.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בכביש ובשטח טובה מאוד, וקשה למצוא שיבוב שיוציא אותו משלוותו.

     

    יכולת השטח כמובן מצוינת, הבקרות יעילות וניתן להגביה את המרכב עד ליצירת מרווח גחון של 36 ס"מ (21 ס"מ במצב הרגיל).

     

    התנהגות הכביש, כצפוי, נוטה לצד הבטוח והפחות מרגש.

  • תמורה למחיר

    המחיר גבוה, אבל מדובר ברכב איכותי ונעים ובעל יכולת שטח שמעט מתחרים יכולים להשתוות לה

  • סיכום

    אייקון כמעט חסר מתחרים

לנד רובר דיפנדר גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג לנד רובר דיפנדר

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך לנד רובר דיפנדר?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים לנד רובר דיפנדר

לנד רובר דיפנדר צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

6
לנד רובר דיפנדר צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
8.3 טרם נבחן טרם נבחן 6.7 15
8.9 8.0 11.7 7.2 15
10.4 טרם נבחן טרם נבחן 8.8 15
10.7 טרם נבחן טרם נבחן 9.1 15
12.7 11.7 13.9 10.7 15
12.6 11.3 13.8 10.7 15
3
8.8