בסוף יוני סיפרנו על תחילת תהליך עדכון ה-911 האלמותית ועתה הגיעה תורה של גרסת הטארגה להשלים הליך עדכון הגרסאות המהיר בתולדות פורשה 911.שתי הגרסאות, Targa4 ו-Targa4S מוצגות במקביל ושתיהן – כפי ששמן מלמד - בעלות הנעה כפולה. פורשה מאפשרת בחירה בין תיבת מצמד-כפול בעלת שבעה הילוכים, PDK, אשר מחליפה את תיבת הטיפטרוניק 5 הילוכים הקודמת, לבין תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים.
מבחינה יחידות ההנעה וההנאה, שתי הגרסאות מקבלות מנועים בעלי הזרקת דלק ישירה יעילים יותר (ההספק עלה ב-8.5 אחוזים, צריכת דלק השתפרה ב-11.2 אחוז ופליטת מזהמים ירדה ב-13.6 אחוז). גרסת הבסיס, Targa4, עם מנוע הבוקסר 3.6 ליטרים זוכה לתוספת של 20 כוח-סוס לכדי 345 סוסים, 0-100 קמ"ש תוך 5.0 שניות בגרסת PDK ו-284 קמ"ש מהירות סופית.
גרסת ה- Targa4Sעם מנוע 3.8 ליטרים זוכה לתוספת של 30 כוח-סוס לכדי 385 סוסים, 0-100 קמ"ש תוך 4.7 שניות (בגרסת PDK) ומהירות מרבית של 297 קמ"ש.
כפי שציינו בידיעה הקודמת, הדור החדש מקבל מערכת PTM (ראשי תיבות של Porsche Traction Management) המבוססת על מצמד מרכזי בעל בקרה אלקטרונית יעילה מבעבר המגיבה מהר ומדוייק יותר במקום מערכת ההנעה הכפולה הקודמת אשר הייתה מבוססת מצמד מרכזי ויסקוזי.
מבחינה חיצונית, בולט לעין גג הזכוכית בעל השטח של 1.54 מטר מרובע המורכב משני חלקים. החלק הקדמי נע כמעט במלואו לאחור כאשר החלק האחורי נותר קבוע. ברוח התקופה הבריאה, הגג מספק הגנה מפני קרינת UV.
פורשה התאימה רמת הגימור והאופציות כך שתכלולנה תאורת LED אחורית, אופציה לפנסים עוקבי-פניה, מערכת תקשורת חדשה ומשודרגת התואמת iPod, חיבור USB ובלוטות' ועוד.
צפו לתחילת השיווק באירופה, ואנו משערים שגם בישראל, בסוף אוקטובר.