עם סיום ייצור האינסיגניה השנה, אופל תפסיק רשמית לעשות שימוש בתג OPC לספורטיביות מונעות בנזין מתוצרתה. עם זאת, הגרמנים לא נוטשים לחלוטין את התחום הספורטיבי, ויחזירו את תג GSe במקומו.

בעבר הרחוק, כשכינוי הזה הוצמד לאופל קומודור GS/E ולמונזה GSE, ראשי התיבות הללו היו
  "Grand Sport Einspritzung" (גרנד ספורט הזרקת-דלק), אבל מעתה ראשי התיבות יהיו Grand Sport electric”".

לפי אופל, תת המותג החדש ישמש עבור "מכוניות דינאמיות ומהנות לנהיגה", כאשר החברה משתמשת במילה "מחושמל" ולא "חשמלי" - ככל הנראה כרמז לזה שגם היברידיות-נטענות יכולות לקבל גם את הסיומת, ולא רק חשמליות טהורות. החשד הזה מתחזק נוכח כוונותיה של החברה שלכל דגמי המותג הגרמני תהיה נגזרת מחושמלת עד שנת 2024, לפני נטישה מוחלטת של מנועי בנזין ב-2028.

אופל מכריזה תת-מותג ספורטיבי ומחושמל
צילום: אופל

ההודעה מגיעה יחד עם חשיפת תג חדש - אשר הוצג בפרומו כבר ב-2021 כאשר אופל הציגה את רכב הקונספט מאנטה GSe אלקטרומוד - אולם עדיין לא ברור איזה דגם סדרתי יהיה הראשון שיקבל את טיפול GSe. אופל אומנם אמרה שהמאנטה תחזור ב-2025, אך לא בתצורת הרטרו המגניבה של רכב התצוגה, אלא כקרוסאובר - כי למה לא לקלקל עוד שם דגם אייקוני עם רכב פנאי בנאלי?

אופל מכריזה תת-מותג ספורטיבי ומחושמל
צילום: אופל