ג'נסן אינטרספטור חוזרת לחיים, בינתיים באיורים – ב-2014 בייצור
ג'נסן (Jensen) הבריטית, יצרנית מכוניות ספורט קטנה שפעלה בין השנים 1934 ל-1976, תחזור לחיים בשנת 2014. זכויות השם נרכשו לאחרונה על-ידי חברת הילי ספורטס קארס השוויצרית (HSCS), וזו החליטה להחזיר את ג'נסן לחיים עם מכונית רטרו ספורטיבית ומעניינת למדי.
מדובר בפרשנות מודרנית לאינטרספטור (Interceptor, מיירט), מכונית הספורט הנאה מאוד של ג'נסן, שיוצרה משנת 1966 ועד לפשיטת הרגל של היצרנית ב-1976. זו הייתה מכונית גדולה יחסית עם מקום לארבעה נוסעים, והתאפיינה בתא מנוע ארוך (כדי להכיל בתוכו מנוע V8 של קרייזלר בנפח 6.3 ליטר, ולאחר מכן 7.2 ליטר). אורכה עמד על 472 ס"מ, רוחבה על 175 ס"מ ובסיס הגלגלים שלה על 267 ס"מ, נתונים גבוהים לתקופה שהתאימו למיצובה כמכונית GT ספורטיבית ומהודרת.
השוויצרים לא מפרסמים פרטים לגבי המכונית החדשה, אך כבר כעת ניתן להתרשם כי הדגם החדש שואב סממני עיצוב רבים מהאינטרספטור המקורית, כולל הדלת האחורית הקמורה ומכסה המנוע הארוך, סימני ההיכר של הדגם הקלאסי. האינטרספטור החדשה צפויה להציע הנעה אחורית, ולא ברור אם תהיה גם גרסת הנעה כפולה כמו בעבר (אז היא נקראה FF).
מה שכן ידוע, הוא שלמכונית המודרנית תהיה שלדה ומרכב מאלומיניום בעבודת יד, ושהיא תיוצר בכמות מוגבלת כדי לשמור על ייחודה. על התכנון הסופי והייצור הופקדה חברה המתמחה בבניית מרכבים מבריטניה בשם CCP, שתפתח לשם כך מפעל חדש בקובנטרי. ובכל מקרה, צפו לתג מחיר גבוה מאוד, ולסטטוס קלאסי כמעט מרגע הצגת הדגם החדש בסוף 2012, ותחילת הייצור ב-2014.