אודי S6
אודי A6 החדשה, A7 ספורטבק ו-A8 החדשה, יוצעו בגרסאות S ספורטיביות חדשות, שיכונו בהתאמה S7 ,S6 ו-S8. השלוש חולקות מנוע 4.0 ליטר V8 חדש עם צמד מגדשי טורבו, שיציע כיבוי ארבעה צילינדרים בנהיגה רגועה ומערכת עצור-סע, שני אמצעים שסייעו להפחתת תצרוכת הדלק ביותר מ-20% בהשוואה לדגמי S קודמים.
דגמי ה-S6 (סדאן וסטיישן) וה-S7 יזכו לגרסה מוחלשת של המנוע החדש, עם 420 כ"ס ו-56 קג"מ בין 1,400 ל-5,300 סל"ד. מנוע זה, בשידוך לתיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד והנעה כפולה, יאיץ את ה-S6 סדאן מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.8 שניות (4.9 בסטיישן וב-S7), ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. תצרוכת הדלק שופרה ב-25% לעומת ה-S6 הקודמת (V10 בנפח 5.2 ליטר), ותעמוד על 10.3 ק"מ לליטר בממוצע (10.2 בסטיישן).
בכורה בפרנקפורט: גרסאות S לאודי A7 ,A6 ו-A8
צילום: מנהל
מנוע ה-V8 החדש
דגם ה-S8 יציע הספק ומומנט גבוהים יותר: 520 כ"ס ו-66.2 קג"מ בין 1,700 ל-5,500 סל"ד. גם הביצועים עדיפים, עם מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.2 שניות ומהירות מרבית מוגבלת עדיין ל-250 קמ"ש. תצרוכת הדלק הממוצעת עומדת על 9.8 ק"מ לליטר, שיפור של 23% בהשוואה לדור הקודם. גם כאן המנוע משודרך לתיבת שבעה הילוכים רובוטית ולהנעה כפולה.
מחברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי לישראל, נמסר כי דגמי ה-S החדשים (כולם למעט ה-S6 סטיישן) יגיעו לישראל באמצע שנת 2012. בשלב זה עדיין לא ידוע מה יהיה מחירם.