בוחני הרכב ברי המזל של המגזין הגרמני ספורט אוטו (Sport Auto) העמידו שורת מכוניות על ומכוניות מסדנאות שיפורים שונות, וזאת בכדי למדוד מהי המכונית המהירה להאיץ מעמידה ל-300 קמ"ש ולחזור לעמידה מלאה. 0-300-0, אם תרצו.
סדנת השיפורים קאר-גראפיק (CarGraphic) מאנגליה היא המנצחת הבלתי מעורערת של המבחן.

המכונית נבחנה מול מכוניות על שבהחלט אינן קוטלות קנים בפני עצמן: אסטון מרטין DBS, פורד GT משופרת על-ידי גייגר, גומפרט אפולו, קוניגסג CCX-R, למבורגיני מורצ'ילגו LP-670-4 ועוד מכוניות נדירות פחות דוגמת הקאדילק CTS-V, ויזמן GT, אודי RS6 סטיישן וקורבט Z06 שטופלה אף היא על-ידי סדנת גייגר.

צילום: מנהל
הפורשה טורבו המשופרת של CarGraphic נטלה את תואר המאיצה המהירה ביותר מעמידה ל-100 קמ"ש ועשתה זאת תוך 3.1 שניות. שניה אחריה הלמבורגיני ותוך 7 עשיריות השניה נוספות הגיע האפולו. במבחן התאוצה ל-200 קמ"ש ניצחה הפורשה המשופרת עם 9.1 שניות, הגומפרט אפולו עם 9.5 שניות, אחריה הקוניגסג עם 9.8 שניות ורביעית הלמבורגיני עם 10.3 שניות.
הראשונה להגיע ל-300 קמ"ש הייתה הפורד GT של סדנת גייגר עם 22.8 שניות. שניה הגיעה הקוניגסג עם 24.7 שניות, אחריה הגומפרט עם 26.7 שניות ועוד שלוש שניות תמימות נדרשו ללמבורגיני להשלים את המשימה. המאיטה הטובה ביותר, עם 30.3 שניות מעמידה ל-300 קמ"ש ולעצירה מוחלטת, הייתה הפורד GT של סדנת גייגר. הפורשה מבית קאר-גרפיק עשתה זאת ב-30.8 שניות, ושלישית האיצה והאיטה הקוניגסג עם 31.6 שניות.

צילום: מנהל
קצת על מנצחת התאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש, הפחות מוכרת לנו: מנוע 6 הצילנדרים השטוח של ה-911 טורבו הרגילה זוכה כאן בתצורת ה-3.6 ליטרים שלו ל-624 כוח סוס (ולא מנוע ה-3.8 ליטרים החדש). הסדנה החליפה את הבולמים בתוצרת בילשטיין והכוח מועבר באמצעות תיבה ידנית בת 6 מהירויות אל ארבעת הגלגלים. הבלמים שודרגו אף הם והדיסקים זהים בכל ארבע הפינות בקוטר 350 מ"מ. מהירותה המרבית של הפורשה 326 קמ"ש ומחירה, כולל הטורבו ה"רגילה" המשמשת כבסיס – 267,500 יורו, קרי תוספת של 126,000 יורו.

תוצאות מלאות (לדוברי הגרמנית) ניתן לראות באתר ספורט אוטו.