השם Carozzeria Touring אמנם אינו מפורסם כמו פינינפרינה או ברטונה, אבל עד סגירתה בשנות ה-60 היתה טורינג סדנה ידועת-שם ונחשבת, שעבדה עם מיטב יצרני איטליה. עיקר תהילתה של טורינג הגיעה מפיתוח התצורה המכונה Superleggera, "קלה במיוחד" באיטלקית: שילדה העשויה מסבך-צינורות דקים שיצר מבנה חזק וקל, עליו הותקן המרכב החיצוני מפנלים דקים של אלומיניום. ברזומה הארוך של טורינג נמצאות מכוניות כמו גרסאות מיוחדות של האלפא 6C בשנות ה-20 וה-30; הגרסאות האוירודינמיות של הב.מ.וו 328 המפורסמת מסוף שנות ה-30; גרסאות קלות-משקל של אחד מדגמי פרארי המוקדמים, ה-166 מסוף שנות ה-40; גרסאות פתוחות של אסטון מרטין ולנצ'יה בשנות ה-50; ובשנות ה-60, הפרוייקט האחרון הגדול היה עיצוב הג'נסן אינטרספטור, שלפחות אז נחשבה לאחת המכוניות היפות בתבל. את כל זה אנו מספרים לכם כי 'קרוצריה טורינג' מבצעת קאמבק. אפשר להרים גבה לגבי התזמון, כאשר סדנאות-עיצוב איטלקיות אחרות אינן מלקקות דבש ובחלקן אף עומדות בסכנת סגירה, אבל יש מי שחושב שיש עדיין מקום לשמות מן העבר הנושאים מטען של ייחוד ואקסקלוסיביות. חברה הולנדית בשם Zeta Europe רכשה את הזכויות לשם האיטלקי, ובמפגש-היוקרה ב-Villa d'Este הנערך באיטליה בסוף השבוע הקרוב תושק הסדנה בגלגולה החדש. על הפרק שני דגמים: ה-Bellagio Fastback הנראית בתמונה הראשית היא גרסת 5 דלתות/סטיישן/ספורטוואגון או כל כינוי אחר שתרצו של המזראטי קוואטרופורטה; ואילו הסופרלג'רה היא מכונית ספורט שבשלב זה נחשבה רק כסילואטה באתר החברה. אנו כמובן שמחים על כל סדנת-עיצוב שתיתן עוד קצת זוהר ויוקרה לעולם המוטורי, ומאחלים לקרוצריה טורינג המחודשת הצלחה מכל הלב.