האסטרטגיה של ניסאן בישראל היא אולי להציע מכוניות ייחודיות, כמו שמכריז אילן טל, סמנכ^ל השיווק והמכירות של קרסו, אבל גם הוא מודה ש^בשוק הישראלי עדיין ישנה העדפה ברורה לדגמי הסדאן המסורתיים עם מנוע 1600 סמ^ק^. זה מה שעומד מאחורי ההחלטה להרחיב את היצע הדגמים של ניסן בארץ עם הטידה. מדובר במי^ס – משפחתית-ישראלית-סטנדרטית – לחלוטין, כמעט. מנוע ה-1,600 סמ^ק שם, וכך גם תא המטען הבולט (אם כי בהתאם לרוח הנוכחית, תהיה גם גרסת חמש דלתות) וכמובן - התיבה האוטומטית. אלא שקרסו יביאו את המכונית עם תיבה רציפה, פריט שעוד לא הצליח לחדור לחלוטין לזרם המרכזי בארץ. בחו^ל קיימת המכונית גם עם תיבת ארבעה הילוכים שמרנית, אך היא לא תגיע לארץ. הטידה בעלת בסיס גלגלים ממוצע לקטגוריה, אפילו מעט קצר במונחים מודרניים – 2.6 מ' – ובדיוק כמו הנוט (שמשווקת בחלק מהמדינות תחת השם... טידה!). אולם הטידה ארוכה משמעותית מהנוט – 4.3 מ' בגרסת ההאצ'בק ו-4.47 בגרסת הסדאן – וגם כאן מדובר על מידות ממוצעות למדי. העולה החדשה תושק באירופה ביוני (היא משווקת כבר בארה^ב ויפן תחת השם versa) ותגיע אלינו חודש מאוחר יותר. מחירה עדיין לא נקבע, אבל אפשר לנחש שאם שיקולי ההמון הדריכו את קרסו, תהיה לפחות גרסה אחת בסף המחיר של קבוצה 2 – 114,000 ש^ח.