האם עלייה במכירות יכולה להציב קשיים בפני היצרן? מסתבר שכן. מרגע הצגת הגייארדו בשנת 2003 נהנית למבורגיני מעלייה משמעותית במכירותיה, ה^בייבי למבו^ זולה משמעותית מאחותה הגדולה מורצ'ילאגו, ולכן בעוד האחרונה נמכרת בכ-400 יחידות מדי שנה, גייארדו מכפילה ויותר מספר זה. מסתבר, שמכירות גבוהות יכולות לגרום לבעיית שירות אצל חברה שמורגלת במספרים קטנים. אבל, הסיבה אינה נעוצה רק במספר הלקוחות שעלה משמעותית, אלא גם בצרכים השונים שלהם. מחירה ה^זול^ של הגייארדו (הכל יחסי...) מאפשר גם לקונים לרוכשה כמכונית שנייה או אפילו ראשונה, ולא כמכונית שלישית (או יותר) כמו המורצ'ילאגו. אי לכך, הנסועה השנתית הממוצעת בגייארדו היא בין 10,000 ל-20,000 ק^מ, בעוד נהגי המורצ'ילאגו נוסעים אלפים בודדים של קילומטרים בשנה. נסועה רבה יותר דורשת טיפולים תכופים יותר, יחד עם מרכזי שירות חדשים שיקיפו אזורים נרחבים יותר. למבורגיני הציגה ב-2004 רווח של כ-4 מיליון יורו לאחר רצף של הפסדים מאז קניית החברה על ידי אודי ב-1998. ב-2004 מכרה החברה כ-1600 מכוניות, והשנה היא מתכוונת לחזור על ההישג. ב-2006 סימנה החברה את המספר 2000 כמטרת המכירות שלה, בעזרת מכירות גרסת הספיידר לגייארדו. גרסה זו תוצג בספטמבר בתערוכת פרנקפורט. מנכ^ל למבורגיני, סטפן ווינקלמן, הודיע בראיון ראשון מאז כניסתו לתפקיד (ב-1 בינואר השנה), על הגדלת המצבה של מנהלי אזורי השירות מ-6 ל-9. תפקידם החשוב של מנהלות אלו הוא לקשר בין סוכנויות למבורגיני ומרכז השירות באיטליה. גם מספר הסוכנויות יגדל השנה מ-67 ל-80, עם 5 סוכנויות נוספות בארה^ב (הגדלת הסה^כ ל-25), 2 סוכנויות חדשות באיטליה (לסה^כ 5), 2 סוכנויות חדשות בגרמניה (לסה^כ 7) ואפילו סוכנות חדשה ברוסיה. רק לפני כחודש פתחה למבורגיני סוכנות חדשה בקואלה לומפור שבמלזיה. הוא לא מסר מתי תפתח הסוכנות בישראל...