זה היה בהחלט צפוי: יש אליפות, אז מוציאים רפליקה. או לפחות גרסה מיוחדת. קבלו את האימפרזה WR1 (וניתן את הכבוד לשם המלא: אימפרזה WRX STi WR1). המכונית מתהדרת בנתוני הביצועים הטובים ביותר אי-פעם עבור אימפרזה כלשהי, והיא תיוצר בהיקף מוגבל של 500 יחידות – לשוק הבריטי (ואולי גם היפני). המכונית הוצגה לראשונה בתערוכת 'אוטוספורט' בתחילת ינואר, וזכתה עתה לקבל את האישור הרשמי של סובארו לשיווק סדרתי. כפי שניתן לנחש, סדנת פרודרייב היא שאחראית לשיפור לעומת ה-STi הסדרתית. מערכת ניהול מנוע מעודכנת ומערכת פליטה חופשית יותר מסייעות להקפיץ את ההספק ל-320 כ"ס, המתקבלים כבר ב-5,800 סל"ד – זאת לעומת 265 כ"ס ב-STi החוקית המשווקת באירופה. המומנט המירבי גדל מ-35.0 ל-42.3 קג"מ, עדיין ב-4,000 סל"ד. כתוצאה מכך, ה-WR1 מאיצה מעמידה ל-60 מייל לשעה קרוב לשניה מהר יותר מ-STi רגילה – 4.25 שניות לעומת 5.1 (חבילת פרודרייב רגילה המוצעת לשיפור STi נותנת 305 כ"ס, ו-4.6 שניות במיאוץ הנ"ל). המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. יחד עם שיפורי המנוע שודרגו גם רכיבים נוספים, כמובן: חישוקי "18 במקום "17, עם צמיגי פירלי P Zero ברוחב וחתך זהים למקור, 225/45. המיתלים, כמקובל, מונמכים ומקבלים קפיצי פרודרייב יעודיים. אבל השינוי המהותי ביותר הוא ביכולת הנהג לקבוע את אופי התנהגות הרכב, זאת באמצעות שליטה על הדיפרנציאל המרכזי – Driver`s Control Center Differential, או DCCD. הנהג יכול לבחור את חלוקת המומנט קדימה-אחורה הרצויה לו, באמצעות מתג הממוקם בסמוך לבלם-היד. ברירת המחדל של המערכת היא מוד אוטומטי, הנבחר בכל התנעה של המכונית. האימפרזה WR1 מוצעת בצבע תכלכל-מטאלי מיוחד רק לה, בתוספת שבכה קדמית מפלדת אל-חלד להקלת הזיהוי. עיצוב הפנים יחודי גם הוא – לא שאנחנו נהנה ממנו, או משהו כזה... ה-WR1 תעלה בבריטניה 30,000 ליש"ט, לעומת 25,000 ליש"ט שעולה שם STi סדרתית.