הונדה סיוויק הנוכחית (דור 11) נחשפה לפני שלוש שנים וזה בדיוק הזמן להציג את מתיחת הפנים של אמצע חיי הדגם. נזכיר, סיוויק המקורית הוצגה לראשונה בשנת 1972 ומהר מאוד תפסה את מקומה כאחת ממכוניות הליבה של היצרנית. הדור הנוכחי הוצג במאי 2021 על בסיס פלטפורמה חדשה והוא ירש את מקומו של הדור העשירי ממנו נמסרו כ-1.7 מיליון יחידות.

הונדה סיוויק 2024
צילום: הונדה
 

העדכונים הקליםֿ

כמקובל בעדכונים שכאלה, בהונדה טרחו לרענן את העיצוב החיצוני – אולם במקרה הזה מדובר בעדכון עיצובי קל במיוחד. סיוויק המחודשת זוכה לסבכה שעוצבה מחדש, פגוש קדמי חדש, חישוקי 18 אינץ׳ בעיצוב חדש (בחלק מרמות הגימור) ועוד מספר קטן של שינויים עדינים – הכל מייצר הופעה מעט יותר דינאמית ועדכנית. יש גם ארבעה צבעי מרכב חדשים: גוון חדש של כסוף, אפור, כחול ו״דיונה״.

הונדה סיוויק היברידית 2024
צילום: הונדה

גם סביבת הנהג עודכנה, אך כאן העדכון קליל עוד יותר בכל הקשור להופעה ומסתכם בעיקר בריפוד ודיפונים חדשים בגוון אפור לגרסאות ההיברידיות ותוספת של שקע USB-C חדש. יש גם כמה תוספות לרשימת אבזור שיכלול ברמת ׳ספורט׳ של הגרסה ההיברידית גג שמש חשמלי, חימום למושבים מלפנים ובקרת אקלים מפוצלת. כאופציה יש מערכת שמע של ׳בוז׳ עם 12 רמקולים, מושבי עור, מסך מגע בגודל 9 אינץ׳ עם קישוריות אלחוטית לאפל ואנדרואיד ועוד. 

הונדה סיוויק היברידית סביבת נהג
צילום: הונדה

בהונדה מציינים הטמעה של תוכנות גוגל במערך המולטימדיה שלה שיכלול כעת את אפליקציות הניווט, סייענית קולית, חנות אפליקציות ועוד של החברה. 

בצד ההנעה בהונדה מציינים מערך היברידי משופר ומחוזק. הבסיס הוא עדיין זה המוכר המשלב בין מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.0 ל׳ למערך חשמלי הכולל שני מנועים. ההספק המירבי המשולב עומד כעת על 200 כ״ס, שיפור של 16 כ״ס ביחס לדגם היוצא. נתון המומנט ללא שינוי ועומד על 32 קג״מ.

הונדה סיוויק היברידית
צילום: הונדה