יצרן השעונים סייקו הציג לא מכבר סדרת שעונים המיועדת לספורט אתגרי, עם מספר לא קטן של דגמים הנחלקים לפי אזור הפעילות: אוויר, ים, יבשה.
שעון סייקו - דגמים לאוויר, לים וליבשה
צילום: מנהל
אוויר, שעון טייסים
שעון הטייסים SKY הוא שעון נטען-סולרית; חיישן קולט אור וטוען את השעון, מבטל את הצורך בהחלפת סוללה. בית השעון הוא בקוטר 44 מ"מ והוא עמיד בלחץ 10 אטמוספרות (עומק של 100 מטרים).
זהו שעון כרונוגרף עם מדידת זמן עד שעה במרווחים של חמישית השנייה, ומדידת זמן מפוצלת. לשעון אזור זמן נוסף, התרעת זמן, ותצוגה של עתודת הטעינה בשעון. עתודת הזמן המרבית, ללא טעינה, היא שישה חודשים. שעון זה מוצע עם רצועת עור, צמיד פלדה או רצועת בד.
המחיר החל מ-1800 שקלים
שעון סייקו - דגמים לאוויר, לים וליבשה
צילום: מנהל
ים, שעון צלילה
שעון הצלילה SEA עמיד לעומק של 200 מטרים (20 אטמוספרות). טעינת השעון נעשית באמצעות תנועת יד (Kinetic), השעון אינו צריך סוללה ועתודת העבודה המרבית היא חצי שנה.
קוטר בית השעון הוא 47.5 מ"מ, ויש לו טבעת סובבת חד-כיוונית לאיפוס זמן הצלילה ומחוג נוסף המיועד לאזור זמן נוסף. הספרות, המחוגים וסימונים נוספים גדולים במיוחד וזרחניים, לצפייה קלה במעמקים. כפתורי התפעול והחוגה בנויים כך שניתן יהיה לתפעל אותם בקלות גם עם כפפות. לכתר ולכפתור התפעול הברגה נפרדת לאטימה מלאה. הרצועה מסיליקון או מפלדה.
שעון סייקו - דגמים לאוויר, לים וליבשה
צילום: מנהל
יבשה, שעון להולכים
שעון LAND מיועד למי שהולכים בשטח, ולכן הוא כולל מצפן, לניווט בשטח. למחוג גם מחוג נוסף לאזור זמן אחר. לשעון מנגנון קינטי הממיר את תנועת היד לאנרגיה המניעה את מנגנון השעון, ונאגרת בתוכו לפרק זמן של עד שישה חודשים. קוטר בית השעון שגבו שקוף הוא 46.5 מ"מ והוא עמיד ללחץ של 10 אטמוספרות (100 מטרים). השעון מוצע עם רצועת בד קנבס, עור או צמיד פלדה.
מחיר SKY, החל מ-1800 שקלים; SEA, החל מ-1990 שקלים; LAND, החל מ-1660 שקלים; יבואן רויאלטי; אתר www.royalty.me להשיג חנויות רויאלטי, אתר הרשת