מאז ששלוש המכוניות האלו הוצגו במהלך שנת 2013, לא הצליחו רשתות המדיה השונות לעמת אותן יחד (למעט כריס האריס, שפרסם סרטון פרומו לסרט כזה, אבל עוד לא פרסם אותו). הסיבה פשוטה – פחד של היצרניות מהפסד. למעט פורשה ששמרה על כבוד עצמי מינימאלי והסכימה להעמיד את המכונית אל מול המתחרות, למרות העובדה שעל הנייר הן חזקות יותר. ומה עם מקלארן ופרארי? הצמד הנ"ל הציג התפתלויות כאלה ואחרות, בקשות ורצונות כשאקורד הסיום, הצורם משהו, הגיע בדמות איום על לקוחות פרטיים שלא יביאו את מכוניותיהם לעימות, ואם הם יעשו זאת – היצרניות יסרבו למכור להם מכוניות נוספות מתוצרתן. הזוי? בהחלט (ועוד לא ברור לנו מה הטריק במקרה של כריס האריס, שכאמור בינתיים עוד לא פרסם דבר).

נזכיר למי ששכח. שלושתן מציגות טכנולוגיית קצה בדמות מערכות הנעה היברידיות במבנה אווירודינמי ברמה הגבוהה ביותר. ההבדל העיקרי בין השלוש היא הורדת הכוח: בעוד המקלארן והפרארי מורידות את הכוח אל צמד הגלגלים האחוריים, הפורשה עושה זאת דרך ארבעת גלגליה. הבדל נוסף הוא במשקל, בעוד בפרארי ובמקלארן מציגים מכונית תכליתית נטולת אביזרי מותרות שמוסיפות למשקל המכונית, הפורשה מתהדרת בשלל פינוקים כדוגמת מערכת שמע רבת רמקולים. כתוצאה מזה, משקלה גבוה משמעותית משל השתיים, תוסיפו לזה הספק נמוך יותר (886 כ"ס מול 903 של מקלארן ו-963 של פרארי) ותקבלו יחס הספק משקל נחות.

לא ברור לנו אם פרארי ומקלארן נרגעו, או שפשוט יש אנשים שיודעים שאותם לא יחרימו. כך או כך, הגיע אספן שבבעלותו שלוש המכוניות אל מסלול הדראג בסנטה פוד שבאנגליה, ועימת אותן בתאוצה ל-400 מטרים (רבע מייל), ולא שכח לצלם את התוצאה. נציין שסרטון זה הוא השני בסדרה מתוך שלושה, כאשר בראשון העימות נערך במסלול סילברסטון ואילו השלישי בסדרה צפוי להראות עימות ביניהן בתאוצה ל-300 קמ"ש.
מי שרוצה לצפות בחלק הראשון מוזמן. ההנאה מובטחת: